Gebzespor’un başını sürekli ağrıtan SGK borçları, kulübün karşısına yine çıktı. Profesyonel ligde olduğu dönemlerde transfer yasaklı olan ve borç çerçevesinde futbolcu transferi yapamadığı için amatöre kadar düşen Gebzespor, Devletin getirdiği yeni yasa kapsamında geçmişe dönük ödediği futbolcu ve teknik adam borçlarını askıya aldı. Buna göre transfer yasakları içerisine SGK borçlarını da ekleyen Devlet bu uygulama ile kulüplerin yanlış yönetilmesinin önüne geçmek istiyor. Başkan Çakır bu uygulamanın devreye girmesi sonucunda futbolcu ve teknik adam alacaklarını ikinci plana itti. SGK borçlarının bundan sonra transfer yasakları kapsamına alınmasını doğru bulan Başkan Çakır, “Bu uygulama ile herkesin ayağını yorganına göre uzatacak. Dolayısıyla önceliğimiz SGK borçlarını ödemek olacak. Bu borcu ödeyene kadar futbolcu alacaklarını ödemeyi askıya alıyoruz” dedi. Bir süre önce SGK borçlarının ödenmesi noktasında eski yöneticilerle toplantı yapan Başkan Çakır, Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ın nezdinde yeni bir toplanı daha yapıp, SGK borçlarından Gebzespor’u kurtarmak istiyor.BORÇ 750 BİN TLTorba yasasından faydalanarak kulübün 3,5 milyon TL olan SGK borcunu 750 Bin TL’ye indiren Başkan Çakır, söz konusu borcun kısa sürede ödenmesi için herkesi göreve çağırdı. Başkan Çakır konuyla ilgili olarak, “Gebzespor’umuzun SGK’ya olan borçlarıyla ilgili tekrardan eski yönetimdeki arkadaşlara çağrıda bulunuyorum. Gebzespor adına ricamızdır, gelin bu işi temizleyelim. Elbirliğiyle bu borç bitmeden yapacağımız hiçbir işlemin hükmü olmuyor. Zamanımız varken hep birlikte bu işe noktayı koyalım. Zamanımız kalmadığında iş işten geçmiş oluyor” açıklamasını yaptı.
SPOR
Yayınlanma: 27 Nisan 2016 - 13:55
Güncelleme: 27 Nisan 2016 - 14:01
Transfere en büyük yasak; SGK borcu!
SPOR
27 Nisan 2016 - 13:55
Güncelleme: 27 Nisan 2016 - 14:01









