Türk Eğitim Sen’in iki bini aşkın üyesini ve bu üyelerinin birinci derece akrabalarını kapsayan protokolde sendika üyeleri Acil servis, Ağız ve Diş Sağlığı, Anestezi ve Reanimasyon, Beslenme ve Diyet, Beyin ve Sinir Cerrahisi, Biyokimya, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Dahiliye, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Gastroentroloji, Genel Cerrahi, Göz Sağlığı ve Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kardiyoloji, KBB, Nöroloji, Ortopedi, Psikiyatri, Psikoloji, Radyoloji ve Üroloji branşlarında hastanenin sunduğu imkanlardan faydalanma fırsatı bulacaklar. Türk Eğitim Sen ve Konak Hastaneleri Gebze arasında gerçekleştirilen protokol üyelere sağlanan pek çok tedavi hizmetinin yanında önleyici ve bilgilendirici seminerleri de kapsamaktadır.“SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÖNCÜ OLACAĞINA İNANIYORUM”
Konak Hastaneleri Gebze Seminer ve Eğitim Salonu’nda gerçekleştirilen prokotol Türk Eğitim Sen Kocaeli 2 Nolu Şube Başkanı Mustafa Kılıç ve Konak Hastaneleri İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Ahmet Eşmeci tarafından imzalandı. Şube Başkanı Mustafa Kılıç, Türk Eğitim Sen olarak bölgemizde sağlık hizmetleri alanında kaliteyi arttırmada yeni açılan hastanemizin hizmetlerinde öncü olacağı inancında olduklarını belirtti. Kılıç, “Üye ve üye yakınlarımıza her şeyden önce sağlıklı bir yaşam dileriz. Sendika olarak bölgemizdeki sağlık hizmetlerinden faydalanan üyelerimizin tercihlerini dikkate alarak hareket ediyoruz. Bu protokolünde her iki taraf için de memnuniyetin sürekliliğine olan inancımızla imzalıyoruz” dedi.“SAĞLIK ANLAMINDA HER TÜRLÜ İŞ BİRLİĞİNE HAZIRIZ”
Hastane Genel Müdürü Ahmet Eşmeci ise eğitim çalışanlarına hizmet vermekten memnuniyet duyacaklarını ve bu memnuniyet çıtasını sürekli yükseğe çıkarmaya çalışacaklarını beyan etti. Eşmeci, “Eğitim çalışanlarımıza önleyici ve tedavi edici her türlü sağlık hizmetini sunarken protokolle sınırlı kalmayacaklarını, sağlık adına her türlü işbirliğine hazırız” ifadelerini kullandı. Protokol törenine sendika adına Basın Sekreteri Engin Güntepe, hastane adına Konak Hastanesi Gebze Başhekimi Dr. Erhan Çıplaklıgil, Kurumsal Pazarlama ve İletişim Müdürü Çiğdem Şenüçler, Destek Hizmetler Müdürü Sevinç Atalay ve Maliyetlendirme Sorumlusu İsmail Üresin de katıldılar.
Konak Hastaneleri Gebze Seminer ve Eğitim Salonu’nda gerçekleştirilen prokotol Türk Eğitim Sen Kocaeli 2 Nolu Şube Başkanı Mustafa Kılıç ve Konak Hastaneleri İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Ahmet Eşmeci tarafından imzalandı. Şube Başkanı Mustafa Kılıç, Türk Eğitim Sen olarak bölgemizde sağlık hizmetleri alanında kaliteyi arttırmada yeni açılan hastanemizin hizmetlerinde öncü olacağı inancında olduklarını belirtti. Kılıç, “Üye ve üye yakınlarımıza her şeyden önce sağlıklı bir yaşam dileriz. Sendika olarak bölgemizdeki sağlık hizmetlerinden faydalanan üyelerimizin tercihlerini dikkate alarak hareket ediyoruz. Bu protokolünde her iki taraf için de memnuniyetin sürekliliğine olan inancımızla imzalıyoruz” dedi.“SAĞLIK ANLAMINDA HER TÜRLÜ İŞ BİRLİĞİNE HAZIRIZ”
Hastane Genel Müdürü Ahmet Eşmeci ise eğitim çalışanlarına hizmet vermekten memnuniyet duyacaklarını ve bu memnuniyet çıtasını sürekli yükseğe çıkarmaya çalışacaklarını beyan etti. Eşmeci, “Eğitim çalışanlarımıza önleyici ve tedavi edici her türlü sağlık hizmetini sunarken protokolle sınırlı kalmayacaklarını, sağlık adına her türlü işbirliğine hazırız” ifadelerini kullandı. Protokol törenine sendika adına Basın Sekreteri Engin Güntepe, hastane adına Konak Hastanesi Gebze Başhekimi Dr. Erhan Çıplaklıgil, Kurumsal Pazarlama ve İletişim Müdürü Çiğdem Şenüçler, Destek Hizmetler Müdürü Sevinç Atalay ve Maliyetlendirme Sorumlusu İsmail Üresin de katıldılar.









