Gebze’de yaşanan sorunların takipçisi olan gazetemiz Yenigün, okurlarından gelen Türk Telekom ile ilgili şikayetleri ‘Gebzelilerin Türk Telekom çilesi’ başlığıyla kamuoyuna duyurmuştu. Gazetemiz yaptığı haberde, Gebze’de özellikle cezaevi bölgesinde yaşayan vatandaşların Türk Telekom’a şikayet kaydı bıraktıklarını ancak sadece haklı olduklarının yetkililerce iletildiğini ve sorunlarına herhangi bir çözüm bulunamadığını yazarken, konu üzerine resmi açıklama Türk Telekom Gebze Müdürlüğü’nden geldi. Yaşanan sorunların takipçisi olunduğunun belirtildiği açıklamada, “Mobil baz istasyonlarımızın kapsama alanında bazı problemler var. Problemli alanları raporluyoruz. Konuyu çözüm noktasında mobil birimlerimize ilettik” denildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Mart 2020 - 12:31
Türk Telekom Gebze'den o haberimize açıklama
Türk Telekom Gebze Müdürlüğü, dün web sitemizden yaptığımız ‘Gebzelilerin Türk Telekom çilesi’ başlıklı habere ilişkin bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, problemlerin çözümü noktasında çalışmaların sürdüğü belirtildi.
GÜNDEM
06 Mart 2020 - 12:31





