FETÖ’nün başarısızlıkla sonuçlanan kalkışmasının detayları, her geçen gün daha net anlaşılıyor. Milletin kendi iradesiyle püskürttüğü darbe girişimi esnasında vatandaşın canı pahasına giriştiği kahramanlıklar ise bir bir ortaya çıkıyor. Gerek tankın altına yatan gerekse darbeci askerle girdiği amansız mücadele sonrasında şehit olan vatandaşların yaptıkları medya organları aracılığıyla kamuoyuna paylaşılıyor. Bunlardan biri de Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı işadamı Murat Ayhan’ın yaptığı Gebzeli firma Ayhanlar Holding’te çalışan tanker şoförü Mevlüt Kandemir. Gebze Yenigün’ün ortaya çıkardığı kahramanlık destanı, Anadolu Ajansı tarafından kaleme alındı. Kandemir’e ulaşan AA muhabiri, gece yaşananları ajanstan dünyaya duyurdu. Kandemir, darbe girişiminin yaşandığı gece tankerini Tuzla Orhanlı gişelerine park ederek Yalova’dan getirilen Hava Harp Okulu öğrencilerini taşıyan otobüslerin geçişine nasıl engel olduğu anlattı. İşte o haber;TANKERİNİ GİŞELERE PARK ETTİ
Tanker Şoförü Mevlüt Kandemir, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz gecesi darbe girişimi sırasında, kamyonunu Tuzla Orhanlı gişelerine park ederek, Sabiha Gökçen Havalimanı’nı ele geçirmek isteyen darbeci askerlere destek için Yalova’dan İstanbul’a getirilen Hava Harp Okulu öğrencilerini taşıyan otobüslerin geçişine engel oldu. Darbe girişiminin yaşandığı 15 Temmuz gecesinde yaşadıklarını AA muhabirine anlatan Kandemir, inşaatı devam eden Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün Anadolu Yakası bağlantı yolları inşaatı için İzmit’ten aldığı 6 ton zifti Riva’daki şantiyeye götürmek için yola çıktığını ve saat 00.10 sularında Tuzla Orhanlı Gişeleri’ne geldiğinde yolun polis ekiplerince kesilmesi üzerine aracını durdurduğunu söyledi.ÜZERİMİZE SORGUSUZ ATEŞ AÇILDI
Kandemir, "O esnada gişelerde 8-10 sivil araç ve iki de polis aracı vardı. Gişelerde durup aracımdan aşağıya indiğimde polisler, ’Darbe oldu, ülkemiz elden gidiyor. Bize yardımcı olur musunuz?’ dediler. Biz de başımız üzerine, hay hay. Vatansız millet olmaz dedik." diye konuştu. Aracını gişelerde park ettiğini ve ilk çatışmanın 01.00 sularında yaşandığını anlatan Kandemir, şöyle devam etti: "Polis arkadaşlarla sohbet ettik. Kendimizin emin ellerde olduğunu hissettik. Beraber beklemeye geçtik. O esnada 2 polis arkadaşımızla sohbet ederken şarjör seslerini ve silahların mermiye verilme seslerini duyar duymaz arkamızı dönüp baktığımızda bizden fazla askerle karşı karşıya kaldık. Polisler, 'çıkın ortaya' der demez, hiç sözlü müdahaleye girmeden ateş ettiler. O esnada bir polis arkadaşımızın şehit olduğunu öğrendik. Bize de silahlarını doğrultup, 'herkes aracına geçsin' dediler. Öndeki askerler polisi şehit ettikten sonra mevzilendi. Arkadan gelenler ise halka ateş açmaya başladı. Ben de o esnada aracıma oturur oturmaz kurşun yedim. İki koltuk arasında sıkışıp kaldım."ÖLÜRSEK VATAN İÇİN ÖLELİM, DEDİK
Darbeci askerlerin açtığı ateş sonucu tankerine 35’ten fazla kurşun isabet ettiğini aktaran Kandemir, yaşadıklarını şöyle anlattı: "Ölürsek vatan için ölelim, dedik. Karaborsa sıkma değil, hedef alarak kurşun sıkıyorlardı. Öndeki tanker çıkarsa arkadan daha rahat çıkarız, kolaylıkla geçeriz düşüncesiyle bizi kaçırmak istiyorlardı ama biz kaçmadık. Ne olacaksa olsun, dedik. ‘Vatanımız elden gidecekse biz ne diye yaşıyoruz?’ dedik" diye konuştu.Öte yandan kahraman tanker şoförü Mevlüt Kandemir’i Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’in hafta içi ödüllendireceği öğrenildi.
Tanker Şoförü Mevlüt Kandemir, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz gecesi darbe girişimi sırasında, kamyonunu Tuzla Orhanlı gişelerine park ederek, Sabiha Gökçen Havalimanı’nı ele geçirmek isteyen darbeci askerlere destek için Yalova’dan İstanbul’a getirilen Hava Harp Okulu öğrencilerini taşıyan otobüslerin geçişine engel oldu. Darbe girişiminin yaşandığı 15 Temmuz gecesinde yaşadıklarını AA muhabirine anlatan Kandemir, inşaatı devam eden Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün Anadolu Yakası bağlantı yolları inşaatı için İzmit’ten aldığı 6 ton zifti Riva’daki şantiyeye götürmek için yola çıktığını ve saat 00.10 sularında Tuzla Orhanlı Gişeleri’ne geldiğinde yolun polis ekiplerince kesilmesi üzerine aracını durdurduğunu söyledi.ÜZERİMİZE SORGUSUZ ATEŞ AÇILDI
Kandemir, "O esnada gişelerde 8-10 sivil araç ve iki de polis aracı vardı. Gişelerde durup aracımdan aşağıya indiğimde polisler, ’Darbe oldu, ülkemiz elden gidiyor. Bize yardımcı olur musunuz?’ dediler. Biz de başımız üzerine, hay hay. Vatansız millet olmaz dedik." diye konuştu. Aracını gişelerde park ettiğini ve ilk çatışmanın 01.00 sularında yaşandığını anlatan Kandemir, şöyle devam etti: "Polis arkadaşlarla sohbet ettik. Kendimizin emin ellerde olduğunu hissettik. Beraber beklemeye geçtik. O esnada 2 polis arkadaşımızla sohbet ederken şarjör seslerini ve silahların mermiye verilme seslerini duyar duymaz arkamızı dönüp baktığımızda bizden fazla askerle karşı karşıya kaldık. Polisler, 'çıkın ortaya' der demez, hiç sözlü müdahaleye girmeden ateş ettiler. O esnada bir polis arkadaşımızın şehit olduğunu öğrendik. Bize de silahlarını doğrultup, 'herkes aracına geçsin' dediler. Öndeki askerler polisi şehit ettikten sonra mevzilendi. Arkadan gelenler ise halka ateş açmaya başladı. Ben de o esnada aracıma oturur oturmaz kurşun yedim. İki koltuk arasında sıkışıp kaldım."ÖLÜRSEK VATAN İÇİN ÖLELİM, DEDİK
Darbeci askerlerin açtığı ateş sonucu tankerine 35’ten fazla kurşun isabet ettiğini aktaran Kandemir, yaşadıklarını şöyle anlattı: "Ölürsek vatan için ölelim, dedik. Karaborsa sıkma değil, hedef alarak kurşun sıkıyorlardı. Öndeki tanker çıkarsa arkadan daha rahat çıkarız, kolaylıkla geçeriz düşüncesiyle bizi kaçırmak istiyorlardı ama biz kaçmadık. Ne olacaksa olsun, dedik. ‘Vatanımız elden gidecekse biz ne diye yaşıyoruz?’ dedik" diye konuştu.Öte yandan kahraman tanker şoförü Mevlüt Kandemir’i Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’in hafta içi ödüllendireceği öğrenildi.









