Sezon başında ‘gelmez’ denilen oyuncuları sarı-yeşilli renklere bağlayan Darıca Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk, ara transferde de flaş isimleri kadrosuna katmayı başardı. İlk olarak Denizli Büyükşehir Belediyespor’un golcüsü Özer Kutlu ile söz kesen Başkan Öztürk önceki günde, 2.ve 3.Lig’lerin aranan stoperi Yusuf Orhan’ın transferini bitirdi. Geçen sezonun devre arasında Tuzlaspor’dan Kastamonuspor’a 250 Bin TL bonservis bedeli karşılığında transfer olarak büyük sükse uyandıran genç stoper, Başkan Öztürk’ün girişimleri sonucunda sarı-yeşilli renklere bağlandı. ‘Her şey Darıca Gençlerbirliği için’ diyen Başkan Mustafa Öztürk, “Şampiyonluk kaliteli futbolcularla gelir. Bizde kalitemizi yükseltmek için Özer ve Yusuf’u aldık. Camiamıza hayırlı olsun…” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 29 Aralık 2016 - 09:43
Tuttuğunu koparıyor
SPOR
29 Aralık 2016 - 09:43









