2015’in son aylarında müthiş bir çıkış yakalayarak 2016’ya umutlu giren Gebzespor, ikinci yarı hazırlıklarına önceki gün yaptığı idmanla start verdi. Teknik Direktör Cengiz Demir, saat 15.00’de tesislerde bir araya gelen futbolcularla kısa bir toplantı yaptı ve herkesin yeni yılını kutladı. Sahanın karla kaplı olması nedeniyle yeni yılın ilk idmanını Umut Halı Saha Tesisleri’nde gerçekleştiren mor-beyazlı futbolcular moral yüklüydü. Dün de burada çalışan Gebzespor yarın 12 günlük devre arası kampı için Antalya’ya gidecek.
SPOR
Yayınlanma: 03 Ocak 2016 - 14:34
UMUT dolu başladık
Gebzespor ikinci yarı hazırlıklarına start verdi. Menekşe sahaların karla kaplı olması nedeniyle Umut Halı Saha Tesisleri'nde çalıştı.
SPOR
03 Ocak 2016 - 14:34









