3.Lig’in gediklisi olan Darıca G.B. bu sezonda 2.Lig trenini kaçırdı. Her sezon onca yapılan transfere rağmen bir türlü hedefe ulaşamayan sarı-yeşilli ekip, mutlak kazanması gereken maçta 24 Erzincan ile yenişemedi:1-1. 22.dakikada Gökhan Erdoğan’la 1-0’ı bulan sarı-yeşilli takım galibiyeti hak edecek bir oyun ortaya koyamadı. Soyunma odasına skoru koruyarak giren ekibimiz ikinci yarıda tabiri caizse çuvalladı. Rakip 78’de kazandığı penaltıyı Sedat Cengiz’le gole çevirdi. 1-1’den sonra net sayılabilecek 4-5 gol pozisyonunu değerlendiremeyen konuk takım soğuk terler döktürdü. 1-1 berabere sona eren maç, Darıca Gençlerbirliği’nin Play-Off şansını yok denecek kadar azalttı. Darıca’nın Play-Off’a çıkması için Bayburt’u yenmesi, Çorum’un yenilmesi, Gölcük’ün de puan kaybetmesi gerekecek.
SPOR
Yayınlanma: 24 Nisan 2016 - 19:10
Umutlar tükendi!
3.Lig 3. Grup’ta mücadele veren Darıca G.B., 24 Erzincan ile 1-1 berabere kaldığı maçta Play-Off şansını tüketti. Darıca’nın matematiksel olarak iddiası sürse de, Çorum BLD ve Gölcük’ün son maçta kaybetmesi mucize olarak görülüyor.
SPOR
24 Nisan 2016 - 19:10









