Açılışa Kocaeli Valisi Hasan Basri Güzeloğlu, AK Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu AK Parti Kocaeli İl Başkan Şemsettin Ceyhan, Darıca Kaymakamı Ömer Karaman, Kocaeli İl Emniyet Müdürü Levent Yarımel, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar, Darıca Emniyet Müdürü Hasan Aydoğan, AK Parti Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba, Çayırova İlçe Başkanı Zafer Kılıç, Darıca Belediyesi Meclis üyeleri, Ak Parti il ve ilçe yöneticileri, mahalle muhtarları, STK temsilcileri, gaziler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Darıca İman Hatip Lisesi’nin mehter takımının yaptığı gösteri ile başlayan programın ardından saygı duruşu ve istiklal marşı okundu. Süleymaniye Camii imamı Ekrem Nalbant’ın Kuran-ı Kerim tilaveti ile devam eden açılış programında ilk konuşmayı Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak yaptı.
SÖZÜMÜZ SÖZDE KALMADI
Karabacak, “İlçemize değer katacak vizyon projelerimizden olan Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi’nin açılışına hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Göreve geldiğimiz 2004 yılından bugüne kadar, Belediye Hizmet Binası, Kent Meydanı, Sancaktepe Kentsel Tasarım Projesi, Şehir Giriş Kapısı, Bilgi Evleri, Engelliler Merkezi, 300 dönümlük alanda yapılan sahil çalışmaları, doğalgaz çalışmaları, altyapı, üstyapı çalışmaları, sağlık, eğitim ve ulaşım alanında yapılan çalışmalar, yaz aylarında değişik bölgelerden yüz binlerce insanı bir araya getiren Şehirler ve Kültürler Buluşması ve nihayetinde ilçemizin en önemli eksikliklerinden birisi olarak gördüğümüz Kültür Merkezi’ni bugün sizlerin hizmetine sunuyoruz. Bizleri bu görevlere uygun gören sizlerle birlikte bu güzel eserleri ilçemize kazandırdık. ‘Sözümüz sözde kalmadı’ diyerek iddialı olarak çıktığımız bu yolda 2004 yılından bu yana çok büyük hizmetler yaptık. 3 dönemdir sizlere hizmet ediyoruz. Darıca’nın en büyük eksiği olan kültür merkezinin çalışmasını bugün tamamladık. Kültür merkezimiz 80 bin kişinin yürüyerek gelip gidebileceği bir yer. Bizlere toplamda 16 milyona mal oldu” dedi.
CUMHURBAŞKANINA TEŞEKKÜR
“13 yıldır ülkeye hizmet eden AK Parti ve cumhurbaşkanımıza teşekkür ediyorum” diyerek sözlerine devam eden Karabacak, “Bu eserlerin yapılması için birliğe, beraberliğe ve istikrara ihtiyaç var. Bizler sizlere hizmetkâr olmak için çalışıyoruz. Bu eserin ortaya çıkmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bu eserimizin Darıca’ya, Kocaeli ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum. Sizlere buradan bir de müjde vermek istiyorum bu eserin hemen karşısındaki Atatürk Caddesi’ni Cengiz Topel Caddesi’ne bağlıyoruz. Böylece trafik sorununu da tamamen ortadan kaldırmış oluyoruz. Bugün açılışımıza katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum” diyerek konuşmasını tamamladı. Darıca Kaymakamı Ömer Karaman ise “Darıcamız yeni bir ilçe ama yapılan hizmetler çok önemli. Bölgenin incisi olarak şekilleniyor. Darıca marka değerleri ile bölgede hızla yükselen bir trend yakaladı. Bu tür eserler ölümsüzdür. Darıca farklı bir imaj ile bölgede bir ilkleri gerçekleştiriyor. Emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum.” diyerek Kültür Merkezi’nin yapımında emeği geçenlere teşekkür etti.KARAOSMANOĞLU’DA KONUŞTU
Açılışta Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’da söz aldı. Karaosmanoğlu konuşmasında, “Hizmet felsefemiz her şey insan için, insanımızın güzel ve onurlu bir hayat yaşaması içindir. İnsanımız her şeyin en güzeline layıktır. Her şeyin en güzelini yapma çabası içindeyiz. Vatandaşlarımızın eksikliklerini yerinde görerek tamamlıyoruz. Ülkenin bu güzel yürüyüşünü kıskananlar var. Biz bütün dünyaya karşı Çanakkale’de diz çökmedik. Açtık, yoksulduk ama onurumuzla mücadele ederek Türkiye Cumhuriyetini kurduk. Kardeşliğimizi baltalamak isteyenlere fırsat vermeyelim. Bu güzel eserin ortaya çıkmasında emeği geçen Darıca Belediye başkanımızı ve çalışma arkadaşlarını tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. AK Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün ise “Bu güzel hizmeti bölgemize kazandıran belediye başkanımıza teşekkür ediyorum. Bu hizmetler 10 yıl öncesinde yoktu. İstikrar sayesinde bu hizmetler yapılıyor. İstikrar içinde büyüyen ülkemizde çok daha güzel yarınlar bizleri bekliyor” diye konuşarak Kültür Merkezi’nin hayırlı olmasını temenni etti. CUMHRUN BAŞI TELGRAF YOLLADI!
Açılış programında son olarak Kocaeli Valisi Hasan Basri Güzeloğlu bir konuşma yaptı. Vali Güzeloğlu, “İlçemiz Darıca’ya değer katan bu merkezin açılışında sizlerle birlikte olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. Tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Biz geçmiş medeniyetin derinliğinden bugüne, merkezine insan alan, insana hizmeti ibadet gören anlayıştan gelen bir milletiz. Hizmeti insana yaparken değerlerin inşası olduğunu biliyoruz. Her türlü maddi değerin kazanımı mümkün. Ancak manevi değerlerinizi kaybederseniz o zaman bir felaket başlıyor. Bizler bölgemizden başlayarak barışı ve kardeşliği koruyacağız. Bu kültür merkezleri gençlerimizi, insanımızı eğitecek merkezlerdir. Kardeşliğimizi Allah daim eylesin. Bu tesisin yapımında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diyerek düşüncelerini açıkladı. Başkan Karabacak protokol üyelerine katılımlarından dolayı bir çiçek takdim ederken, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın gönderdiği telgrafın okunmasının ardından kesilen açılış kurdelesi ile Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi hizmete açıldı. Protokol üyeleri açılışın ardından Kültür Merkezi’ni gezdiler.
SÖZÜMÜZ SÖZDE KALMADIKarabacak, “İlçemize değer katacak vizyon projelerimizden olan Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi’nin açılışına hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Göreve geldiğimiz 2004 yılından bugüne kadar, Belediye Hizmet Binası, Kent Meydanı, Sancaktepe Kentsel Tasarım Projesi, Şehir Giriş Kapısı, Bilgi Evleri, Engelliler Merkezi, 300 dönümlük alanda yapılan sahil çalışmaları, doğalgaz çalışmaları, altyapı, üstyapı çalışmaları, sağlık, eğitim ve ulaşım alanında yapılan çalışmalar, yaz aylarında değişik bölgelerden yüz binlerce insanı bir araya getiren Şehirler ve Kültürler Buluşması ve nihayetinde ilçemizin en önemli eksikliklerinden birisi olarak gördüğümüz Kültür Merkezi’ni bugün sizlerin hizmetine sunuyoruz. Bizleri bu görevlere uygun gören sizlerle birlikte bu güzel eserleri ilçemize kazandırdık. ‘Sözümüz sözde kalmadı’ diyerek iddialı olarak çıktığımız bu yolda 2004 yılından bu yana çok büyük hizmetler yaptık. 3 dönemdir sizlere hizmet ediyoruz. Darıca’nın en büyük eksiği olan kültür merkezinin çalışmasını bugün tamamladık. Kültür merkezimiz 80 bin kişinin yürüyerek gelip gidebileceği bir yer. Bizlere toplamda 16 milyona mal oldu” dedi.
CUMHURBAŞKANINA TEŞEKKÜR“13 yıldır ülkeye hizmet eden AK Parti ve cumhurbaşkanımıza teşekkür ediyorum” diyerek sözlerine devam eden Karabacak, “Bu eserlerin yapılması için birliğe, beraberliğe ve istikrara ihtiyaç var. Bizler sizlere hizmetkâr olmak için çalışıyoruz. Bu eserin ortaya çıkmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bu eserimizin Darıca’ya, Kocaeli ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum. Sizlere buradan bir de müjde vermek istiyorum bu eserin hemen karşısındaki Atatürk Caddesi’ni Cengiz Topel Caddesi’ne bağlıyoruz. Böylece trafik sorununu da tamamen ortadan kaldırmış oluyoruz. Bugün açılışımıza katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum” diyerek konuşmasını tamamladı. Darıca Kaymakamı Ömer Karaman ise “Darıcamız yeni bir ilçe ama yapılan hizmetler çok önemli. Bölgenin incisi olarak şekilleniyor. Darıca marka değerleri ile bölgede hızla yükselen bir trend yakaladı. Bu tür eserler ölümsüzdür. Darıca farklı bir imaj ile bölgede bir ilkleri gerçekleştiriyor. Emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum.” diyerek Kültür Merkezi’nin yapımında emeği geçenlere teşekkür etti.KARAOSMANOĞLU’DA KONUŞTU
Açılışta Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’da söz aldı. Karaosmanoğlu konuşmasında, “Hizmet felsefemiz her şey insan için, insanımızın güzel ve onurlu bir hayat yaşaması içindir. İnsanımız her şeyin en güzeline layıktır. Her şeyin en güzelini yapma çabası içindeyiz. Vatandaşlarımızın eksikliklerini yerinde görerek tamamlıyoruz. Ülkenin bu güzel yürüyüşünü kıskananlar var. Biz bütün dünyaya karşı Çanakkale’de diz çökmedik. Açtık, yoksulduk ama onurumuzla mücadele ederek Türkiye Cumhuriyetini kurduk. Kardeşliğimizi baltalamak isteyenlere fırsat vermeyelim. Bu güzel eserin ortaya çıkmasında emeği geçen Darıca Belediye başkanımızı ve çalışma arkadaşlarını tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. AK Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün ise “Bu güzel hizmeti bölgemize kazandıran belediye başkanımıza teşekkür ediyorum. Bu hizmetler 10 yıl öncesinde yoktu. İstikrar sayesinde bu hizmetler yapılıyor. İstikrar içinde büyüyen ülkemizde çok daha güzel yarınlar bizleri bekliyor” diye konuşarak Kültür Merkezi’nin hayırlı olmasını temenni etti. CUMHRUN BAŞI TELGRAF YOLLADI!
Açılış programında son olarak Kocaeli Valisi Hasan Basri Güzeloğlu bir konuşma yaptı. Vali Güzeloğlu, “İlçemiz Darıca’ya değer katan bu merkezin açılışında sizlerle birlikte olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. Tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Biz geçmiş medeniyetin derinliğinden bugüne, merkezine insan alan, insana hizmeti ibadet gören anlayıştan gelen bir milletiz. Hizmeti insana yaparken değerlerin inşası olduğunu biliyoruz. Her türlü maddi değerin kazanımı mümkün. Ancak manevi değerlerinizi kaybederseniz o zaman bir felaket başlıyor. Bizler bölgemizden başlayarak barışı ve kardeşliği koruyacağız. Bu kültür merkezleri gençlerimizi, insanımızı eğitecek merkezlerdir. Kardeşliğimizi Allah daim eylesin. Bu tesisin yapımında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diyerek düşüncelerini açıkladı. Başkan Karabacak protokol üyelerine katılımlarından dolayı bir çiçek takdim ederken, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın gönderdiği telgrafın okunmasının ardından kesilen açılış kurdelesi ile Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi hizmete açıldı. Protokol üyeleri açılışın ardından Kültür Merkezi’ni gezdiler.





