Bal gazetemize gönderdiği yazısında şu ifadelere yer verdi; “Sizler ile bir konu paylaşmak istiyorum. Hatta mümkünse okurlarınız ve vatandaşlarınız için var ise köşenizde yazımı ve göndermiş olduğum resimleri yayınlamanızı rica ediyorum. Ben Aysun Bal. TC vatandaşıyım. Ailecek Şekerpınar’da ikamet ediyoruz. Muhtemelen 20 sene olmuştur. 20 senedir oturduğumuz yerde bir türlü alt yapı ( palgaz, isu, kanal, içme suyu, yağmur suyu ) tamamlanıp ve yollarımız yapılamadı. Her sene resmi kurumlara durumu rutin olarak yazıyorum ama her sene eve adıma gelen resmi mektupta hep planlamaya alınacak bilgisi veriliyor. Yani mektuptan ötesi yalan. İcraat yok, laf çok. Yıl oldu 2016 yollarımız halen balçık gibi çamur. Ama sadece bizim burada. Bir üst mahallede asfalt var. Etrafımızda bulunan TOKİ, Deprem konutları, Göçmen konutları vs tüm toplu konutlarda asfalt var. Her sabah işimize, ofisimize giderken ayağımızın altında 5 cm çamur ile işe gidiyoruz. Yemin ediyorum; her sabah o ayakkabılarla iş yerimde ofise girerken utanıyorum. Kardeş ve yeğenlerimin okul servisi ise yol bozuk diye çocuklarımızı evimizin önünden dahi almıyorlar. Yollar o kadar bozuk ki arabalarımız bozuluyor. Yol kenarlarında ki toprağa gömülü elektrik direkleri yıkılmak üzere; yerde bulunan rögar kapakları yine yolda asfalt olmadığı için sürekli kırılıyor. Ben bana her sene o rutin mektupları yollayan resmi kişileri bizim mahalleye boyalı ayakkabıları ile yürüyüse davet etmek istiyorum. Yıl 2016 Şekerpınar İstanbul’a komşu. Sanayi bölgesilerinin gözbebeği. Ama şartlar Güneydoğu Anadolu’yu aratmıyor. Sizin nezdinizde sesimizi duyurmak istiyorum. Eminim ki eğer birkez bir bürokrat bizim mahalleye eskaza ziyarete gelseydi; 20 yıldır yapılamayan yollar 1 gece de asfalt yapılırdı. Canım Türkiyemde çevre ve çöp vergisi verip çamur deryasında yaşamak bize özgü durum olsa gerek. Sizden mailimi gazetenizde halktan bir ses olarak yayınlamanızı çok rica ediyorum” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Ocak 2016 - 17:38
Vatandaşın sesi
Şekerpınar’da oturduğunu bildiren Aysun Bal adlı vatandaş bulunduğu bölgede yıllardır altyapı çalışmalarının yapılmadığını ve yolların tamamlanmadığını, bu durumdan dolayı muzdarip olduklarını söyledi.
GÜNDEM
29 Ocak 2016 - 17:38





