2.Lig hayallerini bu yıl da rafa kaldıran Darıca Gençlerbirliği’nde teknik ekip ve futbolcular birbirleriyle vedalaşarak Darıca’dan ayrıldılar. Diyarbekirspor maçı sonrasında bazı oyuncuların gözyaşlarını tutamadığı gözlenirken, kulüp tesislerindeki vedalaşmada da duygusal anların yaşandığı öğrenildi. Darıca Gençlerbirliği Teknik Direktörü Galip Gündoğdu ve Kulüp Menajeri Orhan Ergür futbolcularla veda konuşması yaparken, menajer Ergür Darıca G.B ile sözleşmesinin bittiğini söyledi. Ergür’ün, “Hepinizi buraya ben getirdim. Sizlerin de elinizden gelen mücadeleyi gösterdiğinizi biliyorum. Şampiyonluğu çok istedik ama kısmet değilmiş. Benim de buradaki sözleşmem bitti. Hepiniz hakkınızı helal edin…” dediği öğrenildi.
SPOR
Yayınlanma: 10 Mayıs 2017 - 16:18
Ve gittiler!..
Darıca Gençlerbirliği'nde teknik direktör Galip Gündoğdu ve menajer Orhan Ergür, futbolcu ve kulüp personeli ile vedalaşarak Darıca macerasını sonlandırdılar.
SPOR
10 Mayıs 2017 - 16:18









