İLK 5 HAFTA ÖNEMLİDarıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk, fikstür çekimini Yenigün Gazetesi’ne değerlendirdi. Fikstürün tüm takımlara hayırlı olmasını dileyerek sözlerine başlayan Başkan Öztürk, “İyi bir fikstür çektiğimize inanıyorum. İç sahada başlamamız avantaj” dedi. İlk maçlarının sahalarında Maltepespor ile olmasının kendileri için avantaj olduğunu anlatan Öztürk, şöyle dedi: “İyi bir fikstür çektiğimize inanıyorum. İç sahada başlamamız avantaj. Çünkü taraftarımız büyük bir özlemle ligin başlamasını bekliyor. Darıca Gençlerbirliği lige iyi başlayacak güce sahip. Maltepe, Adliye (D), Bergama BLD, Düzyurt (D) ve Afjet Afyon maçlarını kapsayan ilk 5 haftayı kayıpsız geçmek istiyoruz” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 26 Temmuz 2016 - 15:58
Güncelleme: 26 Temmuz 2016 - 16:03
Vura vur gideriz
Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk, iyi bir fikstür çektiklerini söyledi. Başkan Öztürk, “İlk maçımızın sahamızda olması avantaj. Vura vur gideriz” diye konuştu.
SPOR
26 Temmuz 2016 - 15:58
Güncelleme: 26 Temmuz 2016 - 16:03









