Geçtiğimiz günlerde Prof. Dr. İlber Ortaylı’nın “Gebze Belediyesi demek, tabiatı ve çevreyi alabildiğine uyumsuz ve olumsuz şekilde tahrip eden bir teşekkül demek” sözleri ve televizyoncu Armağan Çağlayan’ın “Gebze’de büyüdüm ama Türkiye’de daha sevimsiz bir ilçe yoktur.” ifadeleri büyük tartışma yaratmıştı. Gebzelileri üzen açıklamalara bir tepki de Vural’dan geldi. Vural Gebze’ye yönelik yapılan açıklamaları üzüntüyle karşıladığını dile getirerek şunları kaydetti, “Gebze’yi ‘sevimsiz’ ilan edenlere de, Gebze’yi sadece tahribat üzerinden tanımlayanlara da sesleniyoruz. Gebze sevimsiz bir yer değildir, sadece sahipsiz bırakılmıştır. Yanlış yönetimlerin elinde doğası, tarihi ve potansiyeli heba edilmiştir. Ancak bu, Gebze’nin değerini düşürmez. Aksine, doğru ellerde yeniden ayağa kalkabileceğinin göstergesidir.
GEBZE BÜYÜKŞEHİRLİ İL OLMAYA ADAYDIR
Gebze, Marmara’nın kalbi, Türkiye’nin yıldızı olabilecek potansiyele sahip bir ilçedir. Sanayisiyle ekonomiye yön verirken; tabiatıyla, sahilleriyle, tarihi mirasıyla da bir cazibe merkezi olabilecek güçtedir. Fakat bugünkü yönetim anlayışı bu potansiyeli değerlendirememekte, Gebze’yi sahipsizliğe mahkûm etmektedir. Bizim derdimiz şahsi değil, memlekettir. Gebze’nin kaybolan değerini yeniden ortaya çıkarmak için buradayız. Gebze’yi seven, Gebze’yi bilen kadrolarla bu şehri yalnızca Kocaeli’nin değil, Türkiye’nin yıldızı yapacağız. Hatta potansiyeliyle Gebze, büyükşehirli il olmaya adaydır. Yeter ki yönetenler gerçekten bu şehri sevsin, sahiplensin.”





