Gebzespor teknik direktörü Özgür Vurur, Akademi Ligi’nde ilk maçlarına çıkan geleceğin Menekşelerini yalnız bırakmadı. Vurur ve yardımcıları, Gebzespor U19 Takımı’nın Sakaryaspor ile oynadığı maçı tesis bahçesinden izleyerek gençlerin performansı hakkında bilgi sahibi oldu. Vurur alınan galibiyetten ötürü teknik heyet ve oyuncuları tebrik ederken, takımda iyi futbolcuların olduğunu söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 10 Eylül 2018 - 15:39
Güncelleme: 10 Eylül 2018 - 15:43
Vurur'a maç olsun
Gebzespor teknik direktörü Özgür Vurur, Akademi Ligi’nde ilk maçlarına çıkan geleceğin Menekşelerini yalnız bırakmadı.
SPOR
10 Eylül 2018 - 15:39
Güncelleme: 10 Eylül 2018 - 15:43









