9 yıldır 2.Lig’e çıkma mücadelesi veren ve bu süre içerisinde 3 kez Play-Off’a kalıp 2 kez final oynayan Darıca Gençlerbirliği, Diyarbekirspor karşısında aldığı 1-0’lık galibiyetin rövanşı için yarın sahaya çıkacak. Perşembe günü oynadığı maçta rakibini Özer Kutlu’nun attığı kafa golüyle yenerek final için büyük avantaj yakalayan sarı-yeşilliler, yarın kendi sahası ve taraftarı önünde işi bitirip finale kalmak istiyor.GÜNDOĞDU MOTİVASYON TURUNDADış dünyaya kapılarını kapatan sarı-yeşilli oyuncu bulunmazken, teknik direktör Galip Gündoğdu oyuncularını daha çok mental anlamda yarın ki maça hazırladı. Gündoğdu’nun yaptığı son konuşmada, “Bizi yine zor bir maç bekliyor. Ligdeki ortamdan çok farklı maçlar bunlar. Taraftarımızın avantajını kullanmak istiyoruz. Önemli olan bizim bu turu geçmemiz ondan sonra ya Sakarya ya da Bayrampaşa fark etmez…”dediği kaydedildi.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mayıs 2017 - 12:31
Yarın günlerden DARICA GENÇLERBİRLİĞİ
Play-Off yarı final ilk maçında Diyarbekirspor’u deplasmanda 1-0 yenerek finale rezervasyon yaptıran Darıca Gençlerbirliği yarın rövanş mücadelesine çıkacak. Sahaya ilk maçta aldığı galibiyetin avantajıyla çıkacak olan sarı-yeşilli takım, taraftarın desteğiyle Diyarbekir’i bir kez daha yenip adını finale yazdırmak amacında. Haftanın ilk iş günü olmasına rağmen karşılaşmaya ilginin yüksek olması bekleniyor. Darıca 15 Temmuz Stadı’nda oynanacak maçın başlama saati 16.00
SPOR
07 Mayıs 2017 - 12:31









