'Kentlerin kalbinin attığı yer' olarak nitelendirilen ve normal şartlarda her gün binlerce kişiyi ağırlayan meydanlar, COVİD-19 salgınıyla adeta sessizliğe büründü. Yaklaşık 2 aydır devam eden salgın tedbirleri kapsamında vatandaşların "Evde kal" çağrılarına riayet etmesiyle meydanlardaki araç ve insan kalabalığı yerini güvercinlere bırakmış durumda. Sokağa çıkma yasağının uygulandığı illerde olduğu gibi Gebze'de de meydanlar güvencinlere kaldı. Güvercinler yasaklı günlerde Gebze'nin sahibi olurken, kuşları Kent Meydanı’nda görev yapan polisler ve belediye çalışanları besliyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Mayıs 2020 - 17:48
Yasaklı günlerde Gebze'nin sahibi onlar
Gebze’de sokağa çıkma yasağına uyulurken, ilçenin simge yerlerinden olan Kent ve Gölcüönü Meydanı güvercinlere kaldı.
GÜNDEM
03 Mayıs 2020 - 17:48





