Gebzespor dün çıktığı sezonun son derbisinde Hereke’ye son dakikada yediği penaltı golüyle 1-0 yenildi. Temsilcimizin kazanma arzusu gole dönüşmezken, maç sonrası yaşanan olaylar sahayı adeta ringe çevirdi. Olayların fitilini 60’ıncı dakikada kırmızı kart gören Herekeli Tolga ateşledi. Penaltı golünden sonra sahaya giren ve Gebzesporlu taraftarların bulunduğu tribüne el-kol hareketi yapan Tolga, sinirleri gerdi. 1-0 biten maçın ardırdan ise Herekeli oyuncuların Gebzesporlu oyuncularla girdiği gereksiz sözlü sataşma bir anda yerini kavga bıraktı. Birbirine tekme, tokat saldıran iki takım oyuncuları hiç hoş olmayan görüntüler sergiledi. Bir süre devam eden olaylar zorda olsa yatıştırıldı.HEREKE YILDIZ 1-0 GEBZESPORSTAT: HerekeHAKEMLER: Fatih Kömel **, Nebahat Maktur **, Yasın Aydın **HEREKE YILDIZ: Mehmet ***, Serkan ***, Tolga **, Mustafa ***, Emirhan ***, Yusuf *** (Dk. 86 Nazım **), Zafer ** (Dk. 46 Mert **), Cihan ***, Emre ***, Fatih ***, İsmail *** (Dk. 74 Erdoğan **)GEBZESPOR: Nihat **, Ali Katırcı **, Erdi **, Nizamettin **, Ömer Faruk **, Özkan **, Sabur **, Muhammet ** (Dk.87 Zeyyat ?), Recep ** (Dk. 80 Oğuz ?), Ercan **, Samet ** (Dk. 65 Murat Tiraki *)GOL: Dk. 90 Nazım (Pen)KIRMIZI KART: Dk. 32 Ömer Faruk, Dk. 60 Tolga (Hereke)
SPOR
Yayınlanma: 20 Mart 2016 - 17:22
Yazıklar olsun
Gebzespor bu sezon oynadığı son kent derbisinde Hereke’ye son dakikada yediği penaltı golüyle mağlup oldu. 90 dakika sonrasında yaşananlar utanç vericiydi. Herekeli oyuncuların Gebzesporlu oyuncularla girdiği sözlü sataşma bir anda kavgaya dönüştü. Yumrukların havada uçuştuğu olaylarlarda bazı futbolcular yaralandı.
SPOR
20 Mart 2016 - 17:22









