Dişli, “Yeşilay Sosyal rehberlik proje etkinlikleri hız kemeden devam ediyor. Bu etkinlikler çerçevesinde bu hafta Gebze Mesleki Eğitim Merkezi’nde eğitimlerini gören 160 civarındaki çırak ve kalfa öğrencilerimizle bir araya geldik. Onlara bastırdığımız çeşitli dokümanlardan dağıttık. Sarhoş gözlüğü uygulaması ile sarhoşluğun ne kadar kötü bir şey olduğuna dikkat çektik. Yeşilay konularında eğitimler verdik. Ayrıca öğrencilerin çok sevdiği çiğköfte ikramında bulunduk” dedi.Yeşilay yetkilileri yapılan faaliyetlerin amacının ise hayatının çoğunluğunu sanayide geçirmiş olan çırak öğrencilerin sosyal hayata atılmasını sağlamak. Sanayideki zararlı alışkanlıklar ve bağımlılıkların zararlarının farkında olarak kendilerini korumalarını sağlamak ve toplumda örnek bireyler yetiştirmek olduğunu belirttiler.
SAĞLIK
Yayınlanma: 09 Aralık 2015 - 17:26
Güncelleme: 09 Aralık 2015 - 17:27
Yeşilay çadır kurdu!
Yeşilay Gebze Şubesi Gençlik Sorumlusu Birkan Dişli Sosyal Rehberlik Projesi faaliyetlerinden olan Gebze Mesleki Eğitim Merkezi’nde bilgilendirme çadırı hakkında bilgi verdi.
SAĞLIK
09 Aralık 2015 - 17:26
Güncelleme: 09 Aralık 2015 - 17:27









