Dış transferde atağa kalkan ve şuana dek resmi olarak 5 oyuncuyla söz kesen Gebzespor yönetimi, iç transfer çalışmaları kapsamında savunmanın emniyet sibobu Nizamettin Yaşar ile yeniden anlaşma sağladı. Gebzespor’a sezon başında Bodrum Belediyespor’dan gelen ve rakip forvetlere geçit vermeyen performansıyla tribünlerin takdirini kazanan Nizamettin Yaşar, Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım ile bir araya geldiği görüşmede Gebzespor’a ‘evet’ dedi. Daha önce Halide Edip Adıvar ve Bodrum’da 3.Lig’e çıkma sevinci yaşayan Nizamettin, Gebzespor formasıyla şampiyonluk görmeyi çok istediği için takımda kalmayı kabul ettiğini ifade etti. Yıldırım hızıyla Nizamettin’le anlaşan Adem Yıldırım, “Nizamettin kalitesi ve kişiliği tartışılmaz bir futbolcumuzdur. Kendisiyle yeniden anlaştığımız için mutluyuz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 09 Mayıs 2016 - 13:28
Güncelleme: 09 Mayıs 2016 - 22:45
'Yıldırım' hızıyla anlaşma imzalandı
Gebzespor Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım, iç transferde görüşmeye davet ettiği Nizamettin Yaşar ile yeniden anlaşma sağladı.
SPOR
09 Mayıs 2016 - 13:28
Güncelleme: 09 Mayıs 2016 - 22:45









