BAL temsilcimiz Gebzespor iyiye doğru yol alıyor. Geçtiğimiz hafta Hereke’yi yenerek kentlisinin namağlup unvanına son veren mor-beyazlı ekibimiz bu hafta da Babaeski önünde ilk deplasman galibiyetini almanın sevincini yaşadı. Bu maç öncesine kadar deplasmanda golü dahi bulunmayan Gebzespor, Ali Katırcı, Ercan ve Nizamettin’in golleriyle şanssızlığını kırarken, alınan galibiyetin sevincini yaşayan teknik direktör Cengiz Demir oyuncularını yürekten tebrik etti. Babaeski’de alınan farklı galibiyetin önemine dikkat çeken tecrübeli teknik adam,”Babaeski sahasının tarlayı andıran bir zemini vardı. Buna rağmen pas trafiğimiz iyiydi. Oyunu neredeyse rakip sahada oynadık. Deplasmanda golü dahi bulunmayan bir takımın farklı galip gelmesi iyiye doğru yol aldığımızın bir işareti. Oyuncularımın yüreklerine sağlık” dedi.VELİMEŞE MAÇI ÇOK ÖNEMLİBabaeski maçının geride kaldığını ifade eden teknik direktör Cengiz Demir, Ergene Velimeşe maçının önemine dikkat çekti. Demir, “Hereke galibiyetini nasıl Babaeski’de anlam kazandırdıysak, Babaeski maçının da anlam kazanması için Ergene Velimeşe’yi yenmemiz gerekiyor. Fazla söze gerek yok. Tüm oyun planımızı galibiyet üzerine kuracağız” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 07 Aralık 2015 - 14:30
Güncelleme: 07 Aralık 2015 - 15:41
Yüreklerine sağlık
Babaeski’yi deplasmanda 3-0 mağlup eden Gebzespor’da teknik direktör Cengiz Demir, sergiledikleri performans nedeniyle oyuncularını tebrik etti. Tecrübeli teknik adam, “İyi bir maç çıkardık. Oyuncularımın yüreklerine sağlık” ifadesini kullandı.
SPOR
07 Aralık 2015 - 14:30
Güncelleme: 07 Aralık 2015 - 15:41









