İl Kültür Müdürlüğü Güzel Sanatlar Sergi Salonunda gerçekleşen açılış törenine; Ayşe Güzeloğlu’nun yanı sıra, İzmit Kaymakamı Ersin Emiroğlu, İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Mehmet Şahan, Ressam Fatma Özenç Şahan ve çok sayıda resim sever katıldı. Genelde sürrealist tarzda toplam 38 resmin yer aldığı ve 01-12 Aralık tarihleri arasında açık olacak resim sergisindeki tüm resimleri yakından inceleyen Ayşe Güzeloğlu, resimler hakkında da bilgi aldı. Güzeloğlu Fatma Özenç Şahan’ ı tebrik ederek bundan sonraki çalışmalarında başarılar diledi.
KÜLTÜR-SANAT
Yayınlanma: 02 Aralık 2015 - 18:00
"Zamanı Geldi"
Ressam Fatma Özenç Şahan’ın “Zamanı Geldi” adlı resim sergisinin açılış töreni, Vali Hasan Basri Güzeloğlu’nun eşi Ayşe Güzeloğlu’nun katılımlarıyla gerçekleştirildi.
KÜLTÜR-SANAT
02 Aralık 2015 - 18:00









