AK Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak’la bir araya geldi. İkili ilk olarak Darıca’da hizmete giren İko Börek’in açılışını gerçekleştirdi. Daha sonra esnafı gezerek sorunlarını dinleyen Aygün ve Karabacak son olarak Darıca Kültür Merkezi’nde açılan “Haberciler Fotoğraf Sergisi”ni ziyaret etti. Günün sonunda Başkan Karabacak ziyaretinden dolayı milletvekili Aygün’e teşekkür etti.
SİYASET
Yayınlanma: 31 Ocak 2016 - 16:54
Zeki Aygün, Karabacak ile Darıca'yı turladı!
Milletvekili Zeki Aygün Darıca’ya gelerek Karabacak ile birlikte bir takım ziyaretler gerçekleştirdi.
SİYASET
31 Ocak 2016 - 16:54









