Gebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, Güngören maçı öncesi taraftarlara çağrıda bulundu. Rakipleri karşısında saha ve seyirci avantajını iyi kullanmak istediklerini dile getiren Demir, bunu en iyi taraftarla yapacaklarını, bu yüzden 7’den 70’e herkesi Alaettin Kurt Stadı’na beklediğini ifade etti. Taraftarın kendileri için 12’nci adam niteliği taşıdığını, dolayısıyla 12 adamla oynamanın Güngören karşısında kendilerine avantaj sağlayacağını kaydeden tecrübeli teknik adam,”Salı günü Güngören önünde kazanmaktan başka çaremiz yok. Bunu taraftarımızla birlikte başaracağız. Sahada 11 adam, tribünde tek yumruk olmuş bir 12’nci adam, Güngören’i yenmek için yeterli olacaktır. Yeter ki bu avantajımızı iyi kullanalım. Dolayısıyla Güngören maçında tribünleri dolu görmek istiyorum” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 13 Mart 2016 - 13:03
Güncelleme: 13 Mart 2016 - 13:29
12.ADAMA ÇAĞRI
Gebzespor’un teknik direktörü Cengiz Demir, sahalarında Güngören’le oynayacakları karşılaşmada en büyük görev her zaman olduğu gibi taraftara düşeceğini söyledi.
SPOR
13 Mart 2016 - 13:03
Güncelleme: 13 Mart 2016 - 13:29









