Yoğun kar yağışının olduğu günlerde 24 saat görev yapan, sıfırın altındaki soğuklarda çalışan Karla Mücadele Timi, özverili çalışmaları ile kent için önemli bir görevi yerine getiriyor. Kar yağışının getirdiği olumsuzlukların önüne geçmek için Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı’nın hayata geçirdiği Karla Mücadele Timi, zorlu hava şartlarına rağmen çalışmalarını başarılı bir şekilde yürütüyor. Kocaeli’nin tüm ilçelerinde görev yapan 300 kişiden oluşan ekip, vatandaşların mağduriyetlerini gidermek için fedakârca çalışıyor.ZORLU HAVA ŞARTLARINA RAĞMEN
Karla Mücadele Timi, birçok farklı olaya zorlu hava şartlarına rağmen başarı ile müdahale ediyor. Ekipler, yolda kalan ambulansları kurtararak hasta vatandaşların bir an önce tedavilerinin yapılmasını sağlıyor. Okul ve işçi servislerinin zamanında gideceği yere ulaştıran tim, araçların yolda kayma risklerini ortadan kaldırarak olası trafik kazalarının önüne de geçiyor. Soğuk havalarda kendisi kadar araçların da etkilendiğini ifade eden Grayder Operatörü Mustafa Yıldırım, “Derince orman yolunda yol açma çalışması yürütüyordum. Gaz pedalı soğuk hava nedeni ile dondu. Hava sıfırın altında idi. Uzun bir süre pedalın tamir edilmesi için bekledik. Tamir ekipleri gelene kadar soğuk havada beklemek zorunda kaldım” dedi. Köylere kullanılan kar bıçaklı araçları kullanan aynı zamanda gönüllü itfaiyeci Coşkun Özcan ise gece geç saatlere kadar köy yollarını açmak için görev yaptıklarını kaydederek, “Gece yolda kalan vatandaşlarımız oluyor. Onlara ulaşmak için kar bıçaklı araçlarımızla yolu açmaya çalışıyoruz. Bazen bir iki saat istirahat edip, tekrar yolların açılması için görev yapıyoruz” ifadesini kullandı.
Karla Mücadele Timi, birçok farklı olaya zorlu hava şartlarına rağmen başarı ile müdahale ediyor. Ekipler, yolda kalan ambulansları kurtararak hasta vatandaşların bir an önce tedavilerinin yapılmasını sağlıyor. Okul ve işçi servislerinin zamanında gideceği yere ulaştıran tim, araçların yolda kayma risklerini ortadan kaldırarak olası trafik kazalarının önüne de geçiyor. Soğuk havalarda kendisi kadar araçların da etkilendiğini ifade eden Grayder Operatörü Mustafa Yıldırım, “Derince orman yolunda yol açma çalışması yürütüyordum. Gaz pedalı soğuk hava nedeni ile dondu. Hava sıfırın altında idi. Uzun bir süre pedalın tamir edilmesi için bekledik. Tamir ekipleri gelene kadar soğuk havada beklemek zorunda kaldım” dedi. Köylere kullanılan kar bıçaklı araçları kullanan aynı zamanda gönüllü itfaiyeci Coşkun Özcan ise gece geç saatlere kadar köy yollarını açmak için görev yaptıklarını kaydederek, “Gece yolda kalan vatandaşlarımız oluyor. Onlara ulaşmak için kar bıçaklı araçlarımızla yolu açmaya çalışıyoruz. Bazen bir iki saat istirahat edip, tekrar yolların açılması için görev yapıyoruz” ifadesini kullandı.






