Sakatlığı dolayısıyla kendisinden beklenen performansı gösteremeyen Gebzesporlu futbolcu Ahmet Şen, yeni sezonda elde edilecek başarılara katkı sunarak borcunu ödemek istiyor. Gebzespor’a Arnavutköy’den gelen ve Kütahya ile sezon başında oynanan hazırlık maçında ciddi bir sakatlık geçirerek uzun bir süre takımdan ayrı kalan oyuncu, sakatlığından dolayı oynayamadığı maçların telafisini yeni sezon ki başarılarla kapatmak istediğini söyledi. İlk 11’de forma şansı bulamayan ve 9 maçta oyuna sonradan giren Ahmet Şen ligin başlamasını iple çekiyor.
SPOR
Yayınlanma: 07 Haziran 2016 - 15:56
Ahmet Şen borcunu ödeyecek
Camiaya kendini borçlu hisseden Gebzesporlu Ahmet Şen ligin başlamasını iple çekiyor.
SPOR
07 Haziran 2016 - 15:56









