3. dönem eğitimlerini veren KO-MEK “Aile Okulu” mezuniyet töreni düzenleyerek eğitimleri tamamlayan kursiyerlerin sevincine ortak oldu.GEBZE BÖLGESİNDEN 120 KİŞİ MEZUN OLDU
Aile Okulu projesi kapsamında İzmit bölgesinden 152,Gebze bölgesinden 120, Körfez bölgesinden 180 kişi ve 3. dönemde ise Aile Okulu’ndan Kandıra, Başiskele ve Kartepe bölgesinden 166 Gölcük ve Karamürsel bölgesinden 123 kişi olmak üzere toplamda 741 kursiyer mezun oldu. Kocaeli Uluslararası Gençlik Merkezi’nde düzenlenen Aile Okulu mezuniyet törenine Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ali Yeşildal, şube müdürleri, KO-MEK yöneticileri ve KO-MEK Aile Okulu kursiyerleri katıldı.“AİLELER BİRBİRİNE NİTELİKLİ ZAMAN AYIRMALI”
KO-MEK Aile Okulu’nun 6. ve son haftasında Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Planlama ve Yönetim Daire Başkanı Mehmet Baki Öztürk “Ailede Mutluluğun Sırları” konulu seminer verdi. Öztürk konuşmasında anne babalara seslenerek, “Akşam evde otururken, televizyondan, telefondan uzak durarak, çocuklarınızla ve birbirinizle konuşun. Birbirinize nitelikli zaman ayırın’’ dedi ve sosyal medyanın günümüzde herkesi esir aldığını belirtti. Kadınların erkeklerden daha çok konuşmaya ihtiyacı olduğunu belirten Öztürk, akşam eve gelen erkeklerin eşlerine vakit ayırarak konuşmasını söyledi. 6 hafta boyunca süren KO-MEK Aile Okulu eğitimlerine katılan kursiyerler katılım belgelerini Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu ileKültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ali Yeşildal’ın elinden aldı.
Aile Okulu projesi kapsamında İzmit bölgesinden 152,Gebze bölgesinden 120, Körfez bölgesinden 180 kişi ve 3. dönemde ise Aile Okulu’ndan Kandıra, Başiskele ve Kartepe bölgesinden 166 Gölcük ve Karamürsel bölgesinden 123 kişi olmak üzere toplamda 741 kursiyer mezun oldu. Kocaeli Uluslararası Gençlik Merkezi’nde düzenlenen Aile Okulu mezuniyet törenine Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ali Yeşildal, şube müdürleri, KO-MEK yöneticileri ve KO-MEK Aile Okulu kursiyerleri katıldı.“AİLELER BİRBİRİNE NİTELİKLİ ZAMAN AYIRMALI”
KO-MEK Aile Okulu’nun 6. ve son haftasında Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Planlama ve Yönetim Daire Başkanı Mehmet Baki Öztürk “Ailede Mutluluğun Sırları” konulu seminer verdi. Öztürk konuşmasında anne babalara seslenerek, “Akşam evde otururken, televizyondan, telefondan uzak durarak, çocuklarınızla ve birbirinizle konuşun. Birbirinize nitelikli zaman ayırın’’ dedi ve sosyal medyanın günümüzde herkesi esir aldığını belirtti. Kadınların erkeklerden daha çok konuşmaya ihtiyacı olduğunu belirten Öztürk, akşam eve gelen erkeklerin eşlerine vakit ayırarak konuşmasını söyledi. 6 hafta boyunca süren KO-MEK Aile Okulu eğitimlerine katılan kursiyerler katılım belgelerini Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu ileKültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ali Yeşildal’ın elinden aldı.









