Görev süresi boyunca yapılan çalışmaları kamuoyuyla paylaşan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, soru-cevap kısmında gelen ‘Çayırova’nın borcu nedir?’ sorusuna kesinleşmiş sonucu meclis toplantısında açıklayacaklarını dile getirirken, “Bu sene herhangi bir borçlanma yapmadık, 19 milyona yakın borç ödedik. Borç yiğidin kamçısıdır. Yönetilebilir bir borcumuz var. Tasarruf tedbirleri uyguluyoruz. Örneğin özel kalemin giderini 20 kat azalttık” şeklinde konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Haziran 2020 - 13:04
Başkan Çiftçi'den borç açıklaması
Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, bugün gerçekleştirdiği basın toplantısında belediyenin borcuna dair açıklamalarda bulundu. Çiftçi, özel kalem giderini 20 kat azalttıklarını ve yoğun bir şekilde tasarruf tedbirleri uyguladıklarını açıkladı.
GÜNDEM
25 Haziran 2020 - 13:04





