Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Demirspor maçında Gebzespor’a kesintisiz destek verdi. Seremoni yapılacağı sırada sahaya inen ve futbolcuların tek tek elini sıkan Köşker, Güven Güneri’nin yanına geldiğinde ise, “Senden gol bekliyorum” dedi. Köşker’e ‘Tamam’ cevabını veren Güven, 90+4’de kullandığı penaltıyı kaleciye nişanladı ve ilk maçında takımını galibiyetten etti.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ekim 2015 - 15:35
Başkan Köşker gol istedi ama!...
Başkan Köşker gol istedi, Güven 'tamam' dedi. Başarılı oyuncu sözünü yerine getirecekken, Gebzespor'u galibiyetten eden penaltıyı kaçırdı.
SPOR
26 Ekim 2015 - 15:35









