Bölgesel Amatör Lig 12.Grup’ta mücadele veren Gebzespor, YGS nedeniyle ertelenen Güngören maçını bugün oynadı. 4 maçlık galibiyet serisine 0-0 berabere kaldığı Arnavutköy deplasmanında nokta koyan mor-beyazlı ekip, mutlak galip gelmesi gerektiği Güngören maçında da sessiz kaldı ve rakibiyle yenişemedi: 0-0. 1-0’lık yenilginin rövanşına alışılmış 11’i ile başlayan Gebzespor futbol adına gol hariç her şeyi yaptı. Hırslı ve istekli oynayan Menekşe, hakem İhsan Gökdem Yapıcı’yı geçemedi.HAKEM KÖTÜYDÜVerdiği ve vermediği kararlarla tartışılan Yapıcı, birçok pozisyonda Gebzespor aleyhine düdük çaldı. Çok kolay kart çıkartan Yapıcı, 85’inci dakikada Güven Güneri’ye ikinci sarı karttan kırmızı kart gösterdi. Güven iki sarı kartı da hakemi aldatmaya yönelik hareketten gördü. Güven’in rakip oyuncu tarafından düşürüldüğü iki pozisyonu ‘aldatmaya yönelik’ hareket olarak yorumlayan Yapıcı, mor-beyazlı taraftarların tepkisini çekti. Sahadan 0-0’lık beraberlikle ayrılan Gebzespor, Hereke ve Demirspor’un yenilmesiyle teselli buldu. Gebzespor Demir’e 8, Hereke’ye de 9 puan fark attı. Menekşe Pazar günü Hereke’ye konuk olacak.
SPOR
Yayınlanma: 15 Mart 2016 - 17:22
Güncelleme: 16 Mart 2016 - 10:42
Bu hakemle bu kadar: 0-0
Gebzespor 1-0’lık mağlubiyetin rövanşında konuk ettiği Güngören’le yenişemedi. Maçın Eskişehir bölgesi hakemi İhsan Gökdem Yapıcı, birçok pozisyonda Gebzespor aleyhine düdük çaldı. Mor-Beyazlı taraftarlar Yapıcı’ya büyük tepki gösterdi.
SPOR
15 Mart 2016 - 17:22
Güncelleme: 16 Mart 2016 - 10:42









