31 Mart Pazar günü gerçekleşecek Mahalli İdareler Seçim'lerinde seçmenlere sandıklara sahip çıkma çağrısında bulunan Bağımsız Gebze Belediye Başkan Adayı Serap Çakır, “Kullandığımız oylar, bizlerin ve çocuklarımızın geleceğini tayin eden demokrasinin en önemli unsurudur. Gebzeli hemşehrilerimi 31 Mart Pazar günü sandığa gitmeye davet ediyorum. Her Gebzeli mutlaka oy kullanmaya gitmeli. Müthiş bir gayret ve emek harcadık. Bu emeğin ve gayretin sonucunda 31 Mart’ta iş dönüp dolaşıp yine seçmene geliyor. Son sözü seçmen söyleyecek. Biz üzerimize düşen görevi tamamladık. Takdir Allah'tan” dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 30 Mart 2019 - 12:58
Çakır, "Son sözü seçmen söyleyecek"
Bağımsız Gebze Belediye Başkan Adayı Serap Çakır, 31 Mart Pazar günü seçmenlerin son sözü söyleyeceğini dile getirdi.
SİYASET
30 Mart 2019 - 12:58









