Son iki deplasmana (Lüleburgaz-Demirspor) gitmeyen Gebzespor Başkanı İlker Çakır, deplasman totemini bozdu. Eşi Serap Çakır’la bir gün önceden İstanbul’a giden ve takımla aynı otelde kalan mor-beyazlı ekibin başkanı futbolculara ‘hayat size güzel…’ diyerek moral verdi. Arnavutköy maçını heyecanlı gözlerle izleyen Çakır çifti, alınan beraberliğe üzüldü.
SPOR
Yayınlanma: 06 Mart 2016 - 17:03
Güncelleme: 06 Mart 2016 - 17:12
Çakır totemi bozdu!
SPOR
06 Mart 2016 - 17:03
Güncelleme: 06 Mart 2016 - 17:12









