Geçtiğimiz pazartesi günü Derince Suni Çim Stadı’nda oynanan Derince Belediyespor-Çayırovaspor 1.Küme U-19 Play-Off maçında yaşanan saha olaylarının yankısı sürüyor. Çayırovaspor futbolcusu Munzur Erdoğan’ın maçın hakemine yapmış olduğu fiili saldırı nedeniyle karşılaşma yarıda kalmış ve Munzur Erdoğan hakemin şikâyeti üzerine karakolluk olmuştu. Çayırovaspor yönetimi dün yaptığı basın toplantısında, yaşanan olaylardan duyduğu üzüntüyü dile getirip spor kamuoyundan özür diledi. İşte yapılan açıklama; 7 Mart 2016 Pazartesi Günü Saat 19.00’da Derince Suni Çim Stadı’nda oynanan Derincespor-Çayırovaspor 1.Küme U-19 Ligi Play-Off maçının yarıda kalmasına sebep olan saha içi olaylarından dolayı öncelikle kulübümüz adına özür dileriz. Müsabaka devam ederken karşılaşmanın hakemi, oyuncumuz Munzur Erdoğan’ı yapmış olduğu hareketten dolayı kırmızı kart ile cezalandırmıştır. Bu cezayı kabullenemeyen genç oyuncumuz maçın hakemine karşı kulübümüzün ve yönetim kurulumuzun asla kabul edemeyeceği bir davranış içerisinde bulunmuştur. Genç takımın yanında ayrıca A Takım oyuncumuzda olan Munzur Erdoğan’ın davranışı yönetim kurulumuzca süresiz kadro dışı bırakılarak cezalandırılmıştır. Futbol sahalarımızda görmek istemediğimiz şiddet olaylarının son bulması adına bu fair-play kriterlerini bozan şahıslar, kendi oyuncumuzda olsa Çayırovaspor yönetimi olarak asla taviz vermeyeceğimizi bildirir, maçın hakeminden, KASKF Yönetim Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyelerinden, hakem camiasından ve tüm futbolseverlerden özür dileriz.ELESER’DE AYNI DUYGULARDAÇayırovaspor Altyapı Teknik Sorumlusu Selçuk Eleser’de, “6 yıldır Çayırovaspor’da görev yapıyorum. İlimizi, ilçemizi Türkiye Şampiyonalarında temsil eden bir teknik adam olarak yaşanan olayları tasvip etmem mümkün değil. Yaşanan olay ani ve hızlı bir şekilde gelişti. Bulunduğum noktadan olay noktasına müdahale etmek sürecin hızlı gelişmesinden dolayı mümkün olmadı. Yedek kulübesinden olay noktasına kadar olay yaşandı. Hakem arkadaşımızdan ve camiasında tüm futbolseverlerden yaşanan bu durumdan dolayı özür dilerim” dedi.MUNZUR ÇOK ÜZGÜNYaşanan olayın içinde yer alan Çayırovaspor futbolcusu Munzur Erdoğan ise, “Bugüne kadar çalıştığım hocalar benim yetenekli bir futbolcu olduğumu söylüyorlar. Bu sezon hem Amatör Süper Lig’de mücadele eden hem de altyapı takımında oynayan bir futbolcuyum. 6 yıldır lisanslı faal futbol hayatım var. İlk defa kırmızı kart gördüm. Bir anlık olan olaydan dolayı başta ilk kez müsabakamızı izlemeye gelen Annem’den, hakem ağabeyimden ve de bütün spor camiasından özür dilerim. Bundan sonra asla böyle bir durum yaşanmayacağının sözünü verirken yine örnek bir futbolcu olma hedefi ile yaşanan bu olayları herkese unutturacağıma söz veriyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 11 Mart 2016 - 17:29
Çayırovaspor: Özür dileriz
SPOR
11 Mart 2016 - 17:29










Ben sınıf öğretmeniyim.25 yılda Çayırovasporda görev yaptım.Aynı zamanda KASKF da fiilen görev yapmaktayım.Bahsi geçen futbolcuyu ilkokulda ben okuttum.KSSendi elimle Çayırovaspora ben götürdüm.Sizlere yemin ederek söylüyorum ki bu çocuk büyüklerinin karşısında konuşurken eğilir büyülür, yüzü kızarırdı. Yapmış olduğu olayı büyük bir şaşkınlıkla öğrenmiş oluyorum. Kesinlikle böyle bir olayı tavsip etmem düşünülemez. Bir öğretmeni olarak yapmış olduğu olaydan utanıyorum ve kınıyorum.Bir öğretmeni olarak tüm spor sever camiyasından onun adına ben özür dilerim.Yalnız böyle gençleri ceza vererek kayıp etmeyelim .Kayıpedip batırmaktansa af etmek insanlığın şanındandır. Saygılarımla.