2.Küme F Grubu’nda zirve yeniden Çerkeşli’nin. Geçtiğimiz hafta bay geçen, takipçisi Beşköy’ün de kazanmasıyla liderlik koltuğundan inen kırmızı-beyazlı ekip, ilk yarının son maçında Darıca Marmara Osmangazi’yi 2-0 yenerek liderlik emanetini geri aldı. Beşköy G.B.’nin bay geçtiği haftada Darıca ekibini Nenehatun Stadı’nda konuk eden kırmızı-beyazlılar, Osman ve Serdar’ın golleriyle sonuca gitti. İlk yarıyı 16 puanla lider tamamlayan Çerkeşli ikinci yarıya sahasında oynayacağı Beylikbağı Karadeniz maçıyla başlayacak. Çerkeşli ilk maçı 6-2’lik skorla kazanmıştı.ÇERKEŞLİ 2-0 D. MARMARA OSMANGAZİSTAT: HerekeHAKEMLER: Musa Önal ***, Mustafa Balkanoğlu ***, Uğur Mahmut Zengin ***ÇERKEŞLİ: İsmail ***, Emir ***, Onur Örnek ***, Onur Söğütlü ***, Serdar ***, Mehmet ***, Emrah ** (Dk.76 Mustafa **), Bilal ***, Osman ***, Ferhat Işık ***, Şahincan *** (Dk. 90 Barış*)DARICA MARMARA OSMANGAZİ: Muhammet ***, Vedat ****, İsmail Aslan ***, Kadir **, Fatih ***, Şafak ***, İbrahim **, Bülent ** (Dk. 80 Halil **), İsmail Özçelik ***, Ramazan **, Cihan ***GOLLER: Dk.20 Osman, Dk. 85 Serdar
SPOR
Yayınlanma: 14 Mart 2016 - 15:25
Çerkeşli emaneti geri aldı: 2-0
SPOR
14 Mart 2016 - 15:25









