Milli iradeye ipotek koyma girişimine tepkiler çığ gibi büyüyor. Bölgemiz iş dünyasının kurmayları da darbe girişimine karşı tavır sergiliyor. GGOSB başkanı Adem Ceylan bunlardan sadece biri. Ceylan gazetemize yaptığı açıklamasında, FETO için adeta çok sert ifadeler kullandı. Ceylan şunları söyledi; “15 Temmuz bir kara gecedir. Türk demokrasisine vurulan bu darbeyi en şiddetli bir biçimde kınıyor ve lanetliyorum. Şüphesiz ki ülkemizi ele geçirmek isteyen hain odaklar, bu milletin kararlılığı karşısında emellerine ulaşamadılar ve asla da ulaşamayacaklar. Özellikle Balyoz ve Ergenekon operasyonları ile sahte deliller üreten ve masum kahraman Türk askerini demir parmaklar arkasına yollayan ve bununla yetinmeyin milletin meclisini, milletin ta kendisini vuran, devleti darbe planı ile ele geçirmeye çalışan Fetullah Terör Örgütü de yaptıklarının cezasını ödeyecektir. Ben şimdi diyorum ki, ‘Bunlar masum mu?’ düşüncesiyle yıllardır yapıyı görmezden gelenlere de acınmasın. Onlar da bu suçlara ortak oldular. Akan kanda her birinin de payı var. Darbeyi yapan da kurgulayan da millet önünde hesap versin” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 17 Temmuz 2016 - 13:52
Ceylan; "Bunlara acıyana da acınmasın"
Ülkücü camianın tanınmış simalarından, Gebze Güzeller Organize Sanayi Bölgesi Başkanı aynı zamanda OSBÜK yönetim kurulu üyesi Adem Ceylan, 15 Temmuz darbe girişimi hakkında çok sert bir açıklama da bulundu. Ceylan, FETO’culara adeta kin kustu.
GÜNDEM
17 Temmuz 2016 - 13:52






