Darıca Gençlerbirliği’nin yarınki maçta taraftar desteğine her zamankinden daha fazla ihtiyacı olurken, görev yine Çınaraltı Taraftar Grubu’na düşecek. Maç saatini iple çeken sarı-yeşillli taraftarlar, Diyarbekirspor mücadelesinde gırtlakları patlarcasına tezahürat yapacak. Gerek sosyal medyadan gerekse Darıca’nın işlek caddelerine astıkları ‘maça davet’ afişleriyle 7’den 70’e herkese çağrıda bulunan Çınaraltılılar adeta seferberlik ilan etmiş durumdalar. Darıca G.B. Taraftarlar Derneği Başkanı Hasan Zengin ve Darıca G.B. Tribün Lideri Orhan Atik yaptıkları ortak çağrıda, “Gün birlik günü. Unutma, sen yoksan bir kişi eksiğiz. Hep beraber stada…” ifadelerinde bulundu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mayıs 2017 - 12:41
Güncelleme: 07 Mayıs 2017 - 13:13
Çınaraltı hiç susmayacak
Darıca Gençlerbirliği’nin yarınki maçta taraftar desteğine her zamankinden daha fazla ihtiyacı olurken, görev yine Çınaraltı Taraftar Grubu’na düşecek.
SPOR
07 Mayıs 2017 - 12:41
Güncelleme: 07 Mayıs 2017 - 13:13









