Bölgesel Amatör Lig (BAL) 12.Grup’ta ilk yarıyı 21 puanla 4.sırada tamamlayan Gebzespor, ikinci yarıdan da çok umutlu. Mor-Beyazlılar, ligin ikinci yarısında çok daha iyi bir performans ortaya koyarak zirveye yerleşmeyi hedefliyor. İkinci yarı hazırlıklarını Antalya’da iddialı bir şekilde sürdüren Gebzespor’da yönetici Mustafa Turhan, ligin ikinci yarısında daha iyi bir performans sergileyeceklerini söyledi. İkinci yarının ilk yarıya oranla zor geçeceğinin farkında olduklarını ifade eden Turhan, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu bilinçle en iyi şekilde hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Ergun Hoca her ayrıntıya büyük önem veriyor. Oyuncularımızın antrenmanlardaki çalışma tempolarından memnunuz. Bu sıkı ve disiplinli çalışmamızın semeresini ikinci yarıda almak istiyoruz” dedi.FUTBOLU BEĞENDİMVan Büyükşehir Belediyespor ile oynanan hazırlık maçında takımı beğendiğini de sözlerine ekleyen Turhan, “Maçı 4-2 kaybettik. Ancak skora takılıp kalmıyoruz. Bizim için önemli takımın oynadığı futbol ve gösterdiği mücadele. Futbolcularımız sahada yapması gerekenleri çok istekli ve hırslı şekilde yaptılar” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ocak 2017 - 15:21
Çok daha iyi bir Gebze olacak
SPOR
01 Ocak 2017 - 15:21









