Hafta sonu Batman Petrol ile deplasmanda karşılaşacak olan Darıca Gençlerbirliği, seyahat programını belirledi. Buna göre sarı-yeşilli kafile, cumartesi günü Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan 07.35 uçağıyla direkt Batman’a hareket edecek. Geceyi Mesopotamya Oteli’nde geçirecek olan takımımız Pazar günü saat 12.00’de maçını oynayacak ve ardından 16.25 uçağıyla Darıca’ya geri dönecek.
SPOR
Yayınlanma: 22 Mart 2016 - 15:54
Darıca 07.35'de uçuyor
SPOR
22 Mart 2016 - 15:54









