BAL’a çıktığıyla kalan ve birçok takım transfer çalışmalarını tamamlama aşamasına gelirken kendi içindeki sorunları çözmekle meşgul olan Çayırovaspor, Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci’nin desteğiyle düzlüğe çıkacak. Yeşil-Siyahlı ekipte birikmiş alacaklarını tahsil edemeyen oyuncular endişeli bir bekleyiş içinde olurken, Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci ise yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen soğukkanlılığını koruyor. Yönetime ‘Kongreyi bekleyin. Top bende…’ mesajı gönderen Başkan Demirci’nin güçlü bir yönetimle sorunların çözüleceğini ve kendisinin de vereceği destekle Çayırovaspor’un yeni sezonda başarılı olacağının görüşünü belirttiği ifade ediliyor.FUTBOLCULAR RAHATSIZBaşkan Şevki Demirci’nin olumlu yönde mesajına rağmen futbolcular bulundukları ortamlarda rahatsızlıklarını dile getiriyor. Şampiyonluk sevincini doğru düzgün yaşayamayan ve birikmiş alacaklarının peşine düşen futbolcular, gelişmeleri yakından takip ediyor. Bu arada Çayırovaspor’da mevcut yönetim kurulu birkaç güne kadar kongre kararı alacak.
SPOR
Yayınlanma: 08 Haziran 2016 - 12:59
Demirci: Top bende
Çayırovaspor'da yaşanan bilmeceyi Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci çözecek. Paralarını alamayan futbolcuların tek umudu Başkan Demirci...
SPOR
08 Haziran 2016 - 12:59









