EŞLEŞMELER ÖNEMLİDarıca Gençlerbirliği’nin teknik patronu Galip Gündoğdu, dün farklı kazanılan Diyarbekirspor müsabakası sonrası açıklamalarda bulundu. Sarı-Yeşilli teknik adam oyuncularını tebrik ederken, “Diyarbekir maçının mimarı oyunculardır. Saha çıkıp bu işi icra edenler onlar. hepimizin bir hedefi var. Sonuna kadar da bu mücadeleyi sürdüreceğiz. 6 puanlık fark var zirveyle. Kalan 4 hafta var. Afyon’un takılıp takılmayacağı belli değil. Sakaryaspor’da bu sıralamada kendine iyi bir yer aramaya çalışıyor. Play-off’ta eşleşmeler çok önemli olacak. Biz sahaya kalitemizi yansıttığımız zaman yenemeyeceğimiz takım yok” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2017 - 17:15
Devam edeceğiz
Darıca Gençlerbirliği teknik direktörü Galip Gündoğdu, Diyarbekir galibiyeti nedeniyle oyuncularını tebrik ederken, sonuna kadar mücadeleye devam edeceklerini söyledi.
SPOR
03 Nisan 2017 - 17:15









