Gebze’de geçtiğimiz günlerde Beden Eğitimi Öğretmenleri toplantısı yapıldı. 2015-2016 spor sezonunun değerlendirmelerinin yapıldığı ve 2016-2017 spor sezonunda yapılacak çalışmaların konuşulduğu toplantı, Gebze İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Celil Demirci, Gebze İlçe Spor Koordinatörü Selçuk Şahin, Gebze Atatürk Anadolu Lisesi Beden Eğitimi Öğretmeni Savaş Kavuranlar, 50. Yıl Chrysler Ortaokulu Beden Eğitimi Öğretmeni Nurcan Özyılmaz, İlyasbey Ortaokulu Müdür Yardımcısı Nagehan Malkoç, Atletizm Antrenörü Mustafa Tütüncü’nün sunumuyla gerçekleşti.117 ÖĞRETMEN KATILDIKocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Binası Sivil Toplum Merkezi Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya Gebze bölgesindeki okullarda görev yapan 117 Beden Öğretmeni katılırken, yapılan konuşmalarda Okul sporlarına katılan Okul sayısının ve sporcu sayısının arttırılması hedeflendi. Gebze İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Celil Demirci yaptığı konuşmada Beden eğitimi öğretmenlerinin önemine değindi. Sosyal, kültürel ve bedensel faaliyetlerle öğrencilerin istenilen noktaya getirileceğini vurgulayan Demirci, bu konuda Beden Eğitimi öğretmenlerinin özverili çalışmaları gerektiğini dile getirdi.
SPOR
Yayınlanma: 31 Ekim 2016 - 10:57
Güncelleme: 31 Ekim 2016 - 12:16
Gebze'de Beden Eğitimi Öğretmenleri toplantısı yapıldı
SPOR
31 Ekim 2016 - 10:57
Güncelleme: 31 Ekim 2016 - 12:16









