Sezonun son deplasman maçını hafta sonu Ergene Velimeşe ile oynayacak olan Gebzespor’un bir gün önceden Tekirdağ’a gitmesi kesinleşti. Bugün saat 15.00'de topbaşı yapan mor-beyazlı ekip, cumartesi günü sabah kahvaltısından sonra yola çıkacak ve Çorlu ilçesinde bulunan 5 yıldızlı Hilton Otel’de kampa girecek. Her şeyden önce futbolcularının rahatını düşünen Başkan İlker Çakır son deplasman maçından 3 puan bekliyor.
SPOR
Yayınlanma: 30 Mart 2016 - 17:06
Güncelleme: 31 Mart 2016 - 12:18
Gebze, Hilton'da üs kuracak
SPOR
30 Mart 2016 - 17:06
Güncelleme: 31 Mart 2016 - 12:18









