Türkiye’nin en büyük ilçelerinden biri olan Gebze’de, hizmet vermek kolay bir iş değil. Çok sayıda etnik kökeni sınırlarında barındıran Gebze’nin sanayiyle gelen yoğunluğu da ayrı bir sorumluluk gerektiriyor. Günlük nüfusu 1 milyonu aşan ilçemizde çözümün adresi olarak da Gebze Belediyesi biliniyor. En başta 355 bin Gebzelinin ve diğer ilçe vatandaşlarımızın en uğrak yeri olan Gebze Belediyesi, emniyetinden milli eğitimine, STK’larından yardıma muhtaç kişilere kadar getirilen tüm dertlere derman oluyor. İşte bu hizmetleri sağlayan ve Gebze’nin kahrını çeken belediye çalışanları, iftar sofrasında buluştu. Gebze Belediyesi'nde çalışan işçi, memur, sözleşmeli ve müteahhit firma personellerin aileleriyle birlikte katıldığı iftar yemeği Hünkar Çayırı’nda düzenlendi. Programa Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker ve eşi Ragibe Hanım, belediye başkan yardımcıları Nilay Ayran, Sadık Albayrak, Engin Güzel, başkan danışmanı Şakir Bitmez ile belediye meclis üyeleri katıldı. İftar saatinin gelmesini bekleyen belediye çalışanlarına hitaben kısa bir selamlama konuşması yapan Başkan Adnan Köşker, “Siz değerli mesai arkadaşlarımızla Gebzeli hemşerilerimize hizmet etmenin mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz” diye konuştu.EMEKLİ PERSONELE HEDİYE TAKDİMİ
Köşker konuşmasına şöyle devam etti; “Hamdolsun, her yıl Ramazan ayının tüm güzelliklerini Gebze’mizde birlikte yaşıyoruz, paylaşıyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde özveriyle çalışan bu ailenin bu akşam burada sergilediği bu tablo, ailemizin büyüklüğünün bir kanıtı. Ailelerinizle birlikte sağlık sıhhat içerisinde Ramazan ayını idrak etmenizi en kalbi duygularımla Rabbimden dilerim. Hayırlı Ramazanlar” dedi. Konuşmaların ardından, belediyeden emekliye ayrılan personele Başkan Köşker tarafından teşekkür plaketi takdim edildi. Yapılan duanın ardından konuklara ikramların yapıldığı personel iftarı, fasıl konserinin ardından sona erdi.
Köşker konuşmasına şöyle devam etti; “Hamdolsun, her yıl Ramazan ayının tüm güzelliklerini Gebze’mizde birlikte yaşıyoruz, paylaşıyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde özveriyle çalışan bu ailenin bu akşam burada sergilediği bu tablo, ailemizin büyüklüğünün bir kanıtı. Ailelerinizle birlikte sağlık sıhhat içerisinde Ramazan ayını idrak etmenizi en kalbi duygularımla Rabbimden dilerim. Hayırlı Ramazanlar” dedi. Konuşmaların ardından, belediyeden emekliye ayrılan personele Başkan Köşker tarafından teşekkür plaketi takdim edildi. Yapılan duanın ardından konuklara ikramların yapıldığı personel iftarı, fasıl konserinin ardından sona erdi.







