Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’le birlikte KAISİAD’ı ziyaret eden Karaosmanoğlu’nu KAISİAD Başkanı Nasrettin Bavaş ve dernek üyeleri karşıladı. Oldukça samimi bir ortamda geçen ziyarette 1 saatten fazla dernek üyeleriyle çay içip sohbet eden Karaosmanoğlu, KAISİAD aracılığıyla Gebzelilere de önemli müjdeler verdi.“ULAŞIM ÖNCELİKLİ SORUNUMUZ”
Gebze’de özellikle ulaşım konusuna ağırlık verdiklerini kaydeden Karaosmanoğlu, “Gebze ulaşım en öncelikli sorunumuz. Metro çalışmasını Gebze’de başlatıyoruz. 2016’da uygulama projesini yapacağız. Metroda hedefimiz ilk kazmayı 2018’de vurmak. Böylece en önemli sorunu ileriye dönük çözmüş olacağız. Gebze’de yapacağımız metro projesinin tahmini maliyeti kilometre başına en az 70-80 Milyon TL olacak. Marmaray’la metroyu entegre edeceğiz” şeklinde konuştu.240 DOĞALGAZLI OTOBÜS ALINDI
Ulaşım sorununa doğalgazlı otobüslerle de çözüm getirmeye çalıştıklarını belirten Karaosmanoğlu, “Raylı sistemin yanı sıra toplu ulaşımda iyileştirme yapıyoruz. 240 doğalgazlı otobüs aldık. Yılbaşından sonra seferlere başladı. Doğalgazlı otobüslerin tamamen kent trafiğine entegre olmasıyla birlikte trafik biraz daha rahatlayacak. Gebze, Darıca, Çayırova ve Dilovası’nda da araç sayısını arttıracağız” ifadelerini kullandı.“EĞİTİME ÖNEM VERİYORUZ”
KAISİAD Başkanı Nasrettin Bavaş yaptığı konuşmada Karaosmanoğlu’na teşekkür etti ve dernek çalışmaları hakkında bilgiler verdi. Bavaş, “KAISİAD temeli oldukça sağlam atılmış bir dernektir. Bugüne kadar birçok önemli projeyi hayata geçirdik. Özellikle kuruluşumuzdan bugüne eğitime çok büyük önem veriyoruz. Bugüne kadar 400’e yakın öğrencimize burs verdik. Bu yıl da 77 öğrencimize burs veriyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
Gebze’de özellikle ulaşım konusuna ağırlık verdiklerini kaydeden Karaosmanoğlu, “Gebze ulaşım en öncelikli sorunumuz. Metro çalışmasını Gebze’de başlatıyoruz. 2016’da uygulama projesini yapacağız. Metroda hedefimiz ilk kazmayı 2018’de vurmak. Böylece en önemli sorunu ileriye dönük çözmüş olacağız. Gebze’de yapacağımız metro projesinin tahmini maliyeti kilometre başına en az 70-80 Milyon TL olacak. Marmaray’la metroyu entegre edeceğiz” şeklinde konuştu.240 DOĞALGAZLI OTOBÜS ALINDI
Ulaşım sorununa doğalgazlı otobüslerle de çözüm getirmeye çalıştıklarını belirten Karaosmanoğlu, “Raylı sistemin yanı sıra toplu ulaşımda iyileştirme yapıyoruz. 240 doğalgazlı otobüs aldık. Yılbaşından sonra seferlere başladı. Doğalgazlı otobüslerin tamamen kent trafiğine entegre olmasıyla birlikte trafik biraz daha rahatlayacak. Gebze, Darıca, Çayırova ve Dilovası’nda da araç sayısını arttıracağız” ifadelerini kullandı.“EĞİTİME ÖNEM VERİYORUZ”
KAISİAD Başkanı Nasrettin Bavaş yaptığı konuşmada Karaosmanoğlu’na teşekkür etti ve dernek çalışmaları hakkında bilgiler verdi. Bavaş, “KAISİAD temeli oldukça sağlam atılmış bir dernektir. Bugüne kadar birçok önemli projeyi hayata geçirdik. Özellikle kuruluşumuzdan bugüne eğitime çok büyük önem veriyoruz. Bugüne kadar 400’e yakın öğrencimize burs verdik. Bu yıl da 77 öğrencimize burs veriyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.





