“Yanmadan Tedbir Al” sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, yangına neden olabilecek cam şişe, plastik atık ve çeşitli çöpler doğadan toplandı. Etkinlikte vatandaşlara çevre temizliğinin ve bireysel tedbirlerin orman yangınlarının önlenmesindeki önemine ilişkin bilgilendirme yapıldı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sivil Toplum Kuruluşları ile İlişkiler Dairesi Başkanı Sabahattin Yamak, orman yangınlarının büyük bölümünün insan kaynaklı olduğuna dikkat çekerek, vatandaşları daha duyarlı olmaya davet etti. Yoğun katılımla gerçekleştirilen etkinlikte, hem ormanlık alan temizlendi hem de yangınlara karşı toplumsal farkındalığın artırılması hedeflendi. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, ormanları korumanın en etkili yolunun yangın çıkmadan önce gerekli tedbirleri almak olduğunu vurguladı.






