Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ihtiyaç sahibi vatandaşların yanında olmaya devam ediyor. Sosyal belediyeciliğin getirdiği hizmetleri insan merkezli olarak yürüten Büyükşehir Belediyesi, sokakta kalan vatandaşları kalıcı bir yer bulunana kadar Barınma Merkezi’nde misafir ediyor. Hüseyin Erdemoğlu da soğuk havanın iyiden iyiye kendini hissettirdiği bu günlerde Büyükşehir Belediyesi’ne sığındı. EŞİNDEN AYRILINCA
Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekiplerinin nezaretinde Barınma Merkezi’ne yerleştirilen Erdemoğlu’nun, 2004 yılında eşinden boşandıktan sonra hayatı değişti. Yaşadığı psikolojik travma ile işleri de bozulan Erdemoğlu, “Severek evlendik. İlk yıllarda Ankara’da yaşadık. Kuyu kebabı ustasıydım. İşlerim çok iyi idi. Bir çocuğum oldu. Ardından Kastamonu’ya taşındık. Ailem ile sorunlar yaşamaya başladık. Derken içim kan ağlaya ağlaya boşandık. Eşimden ve oğlumdan ayrılmam işlerimin de kötü gitmesine neden oldu. Kötü günler böyle başladı” şeklinde konuştu.BİR GÜLER YÜZE MUHTACIZ
İlk önce kendi ayaklarının üstünde kalmaya çabaladığını ve ardından ailesinin destekleri ile hayata tutunmayı denediğini söyleyen Erdemoğlu, işlerinin bir türlü düzelmediğini ve sokaklarda kalmaya başladığını anlatıyor. Ayağına bir kaza sonucunda platin takıldığını bu nedenle bir süredir çalışamadığını ve geçimini sağlayamadığını ifade etti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin kendisini aile sıcaklığında karşıladığını da belirten Erdemoğlu, “Beni güler yüzle karşıladılar. Bu benim için her şeyden değerli” dedi.GELECEĞE UMUTLA BAKIYOR
Erdemoğlu geçici bir süre Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı’na bağlı Barınma Merkezi’nde kalacak. 3 öğün yemek, sıcak su, sağlık hizmetlerinin verildiği merkezde kalıcı bir yer bulunana kadar misafir olacak Erdemoğlu, hayatının kalan kısmı için hayalleri de var. Geçimini sağlayabileceği bir iş bulmak istediğini ifade eden Erdemoğlu, “Kafamı sokabileceğim bir odam olsun yeter. Oğlumu da rahatlıkla görebileceğim imkânlar olursa ben daha ne isteyeyim ki” ifadesini kullandı.
Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekiplerinin nezaretinde Barınma Merkezi’ne yerleştirilen Erdemoğlu’nun, 2004 yılında eşinden boşandıktan sonra hayatı değişti. Yaşadığı psikolojik travma ile işleri de bozulan Erdemoğlu, “Severek evlendik. İlk yıllarda Ankara’da yaşadık. Kuyu kebabı ustasıydım. İşlerim çok iyi idi. Bir çocuğum oldu. Ardından Kastamonu’ya taşındık. Ailem ile sorunlar yaşamaya başladık. Derken içim kan ağlaya ağlaya boşandık. Eşimden ve oğlumdan ayrılmam işlerimin de kötü gitmesine neden oldu. Kötü günler böyle başladı” şeklinde konuştu.BİR GÜLER YÜZE MUHTACIZ
İlk önce kendi ayaklarının üstünde kalmaya çabaladığını ve ardından ailesinin destekleri ile hayata tutunmayı denediğini söyleyen Erdemoğlu, işlerinin bir türlü düzelmediğini ve sokaklarda kalmaya başladığını anlatıyor. Ayağına bir kaza sonucunda platin takıldığını bu nedenle bir süredir çalışamadığını ve geçimini sağlayamadığını ifade etti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin kendisini aile sıcaklığında karşıladığını da belirten Erdemoğlu, “Beni güler yüzle karşıladılar. Bu benim için her şeyden değerli” dedi.GELECEĞE UMUTLA BAKIYOR
Erdemoğlu geçici bir süre Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı’na bağlı Barınma Merkezi’nde kalacak. 3 öğün yemek, sıcak su, sağlık hizmetlerinin verildiği merkezde kalıcı bir yer bulunana kadar misafir olacak Erdemoğlu, hayatının kalan kısmı için hayalleri de var. Geçimini sağlayabileceği bir iş bulmak istediğini ifade eden Erdemoğlu, “Kafamı sokabileceğim bir odam olsun yeter. Oğlumu da rahatlıkla görebileceğim imkânlar olursa ben daha ne isteyeyim ki” ifadesini kullandı.





