GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 01:29
Huzurevi sakinleri unutulmaz bir gün yaşadı
Gebze Kaymakamlığı Vefa Sosyal Destek Merkezi tarafından Gebze Huzurevi’nde düzenlenen etkinlik, yaşlılarımıza keyif dolu anlar yaşattı.
GÜNDEM
02 Mayıs 2020 - 01:29
Koronavirüs nedeniyle 16 Mart tarihinden itibaren dışarı çıkamayan yaşlılar, Gebze protokol üyelerinin de katılımıyla Gebze Huzurevi'nde gerçekleştirilen konser etkinliğinde doyasıya eğlendiler ve çok güzel bir gün yaşadılar. Gebze Kaymakamı Mustafa Güler, Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz’ün yanı sıra Gebze İlçe Emniyet Müdürü Adil Uğur Bilgili, Gebze İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Barış Eke, Gebze İlçe Sağlık Müdürü Dr. İlhan Kadıoğlu ve protokol üyelerinin katılımıyla gerçekleşen etkinlik, huzurevinin bahçesinde yapıldı. Sosyal mesafe korunarak ve tüm önlemler alınarak düzenlenen etkinliği huzurevi sakinleri ise pencerelerden ellerinde bayraklarla izlediler.

“SİZE HİZMET ETMEK BOYNUMUZUN BORCU”
Etkinlikte bir konuşma yapan Gebze Kaymakamı Mustafa Güler, “Mesafeler uzak ama gönüller beraber. Sizi seviyoruz, siz bizim başımızın tacısınız. Sizler bize emanetsiniz. Bugün sizinle beraber olmak için geldik.
Size hizmet etmek bizim boynumuzun borcu. Burada belediye başkanımız var. Sizler 16 Mart’tan beri çıkamıyorsunuz. Bildiğiniz gibi çok kötü ve çabuk bulaşan bir hastalıkla mücadele ediyoruz. Bu savaşı kazanacağız. Güzel günler gelecek inanıyoruz. Allaha emanet olun. Bayramda yine sizinle selamlaşırız. Bugün size güzel bir sürpriz hazırladık” diye konuştu. Kaymakam Güler’in konuşmasının ardından Gebzeli müzik grubu Liman sahne aldı ve birbirinden güzel şarkılar seslendirdiler. Ellerinde bayraklarla şarkılara pencereden eşlik eden yaşlılar, doyasıya eğlendiler ve unutamayacakları bir gün yaşadılar.

“SİZE HİZMET ETMEK BOYNUMUZUN BORCU”
Etkinlikte bir konuşma yapan Gebze Kaymakamı Mustafa Güler, “Mesafeler uzak ama gönüller beraber. Sizi seviyoruz, siz bizim başımızın tacısınız. Sizler bize emanetsiniz. Bugün sizinle beraber olmak için geldik.
Size hizmet etmek bizim boynumuzun borcu. Burada belediye başkanımız var. Sizler 16 Mart’tan beri çıkamıyorsunuz. Bildiğiniz gibi çok kötü ve çabuk bulaşan bir hastalıkla mücadele ediyoruz. Bu savaşı kazanacağız. Güzel günler gelecek inanıyoruz. Allaha emanet olun. Bayramda yine sizinle selamlaşırız. Bugün size güzel bir sürpriz hazırladık” diye konuştu. Kaymakam Güler’in konuşmasının ardından Gebzeli müzik grubu Liman sahne aldı ve birbirinden güzel şarkılar seslendirdiler. Ellerinde bayraklarla şarkılara pencereden eşlik eden yaşlılar, doyasıya eğlendiler ve unutamayacakları bir gün yaşadılar.
İlginizi Çekebilir






