Dilovası Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, ilçenin Orhangazi Mahallesi 232. Sokakta çalışmalarını tamamlayarak yaklaşık 70 metrelik yolu kullanıma açtı. Yapılan açıklamada “Fen İşleri Müdürlüğü'müze bağlı ekiplerimiz tarafından Orhangazi Mahallesi 232. Sokak'ta gerekli alt ve üst yapı çalışmaları tamamlayıp vatandaşlarımızın hizmetine sunuldu denildi.Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar yaptığı açıklamada, “yaptığımız çalışma ve hizmetlerle ülkemizin birçok ilçesine örnek olma yolunda hızla ilerliyoruz. İlçemiz genelinde yapılan çalışmalarla alt yapının bittiği yerlerde hemen üst yapı çalışmalarına geçiyoruz. Bu sokağımızda da alt yapı tamamen tamamlanıp ve parke çalışmasıyla halkımızın hizmetine sunduk. Çalışmalarımızın halkımızın beklentileri doğrultusunda sürekli artarak devam etmesiyle inşallah daha yaşanabilir bir Dilovası’nı birlikte oluşturacağız” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Haziran 2016 - 10:48
İmara açılmayan sokak kalmayacak
Dilovası’nda Dilovası Belediyesi Fen İşleri Yol Yapım ekipleri, ilçe genelinde açılmamış yolları imara açarak vatandaşın rahatça kullanacağı şekilde hale getiriyor. Yapılan kapsamlı çalışmalarla cadde ve sokaklar güzel bir görünüme kavuşuyor.
GÜNDEM
08 Haziran 2016 - 10:48





