Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ISU Genel Müdürlüğü hizmet binasında gerçekleşen tadilat nedeniyle Ödeme Noktaları ve KİOSK’lardan tahsilat yapılamayacağını duyurdu. Genel müdürlükten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi; “Kurumumuz Genel Müdürlük hizmet binası tadilat inşaatı nedeniyle bilgi işlem sistemleri yeni yerine taşınacaktır. Çalışmadan dolayı 1 Nisan Cumartesi günü 10.00 ile 18.00 saatleri arasında İSU Ödeme Noktaları ve KİOSK’lardan tahsilat yapılamayacaktır.
Bilginize sunarız.”
GÜNDEM
Yayınlanma: 31 Mart 2017 - 10:16
ISU'dan abonelere uyarı
GÜNDEM
31 Mart 2017 - 10:16
İlginizi Çekebilir






