İkinci yarıya Antalya Belek bölgesinde hazırlanan Gebzespor’da çalışmalar çift idmanla devam ediyor. İkinci yarıya umutla bakan mor-beyazlıların çalıştırıcısı Cengiz Demir, ligin ikinci yarısında güçlü bir takımın sahada olacağını söyledi. Yeni transferlerin takıma güç kattığına da vurgu yapan Demir,“ Eksiklerimizi yapacağımız çalışmalarla asgariye indirip ikinci yarıda daha iyi bir Gebzespor izlettireceğiz. İyi bir kamp dönemi geçiriyoruz. Takımın özgüveni yerine geldi. Transferlerden de memnunum. Hepsi iyi çalışıyor. Bu takım iyi futbol oynayacak ve inanarak yürekten mücadele edecek” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Ocak 2016 - 14:47
İyi çalışıyoruz
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Antalya kampında güç depoladıklarını belirterek, “Yeni transferlerle güçlendik. Kamp dönemimiz iyi geçiyor” dedi.
SPOR
07 Ocak 2016 - 14:47









