Aileleriyle ve arkadaşlarıyla karın tadını çıkaran Gebzeli vatandaş durumdan oldukça memnun gözüküyor. Yılbaşı tatiline hafta sonu tatili de eklenince vatandaş soluğu kent meydanı ve alışveriş merkezlerinde aldı. Çocuklar karda doyasıya eğlenirken vatandaş krizi fırsata çevirmeyi yine bildi.GEBZELİ KRİZİ FIRSATA ÇEVİRDİ
Tatili ve karı fırsata çeviren Gebzeliler soğuk havaya aldırış etmeden alışveriş merkezlerine akın etti. Kendisine ve sevdiklerine hediyeler alan vatandaş esnafın yüzünü de güldürdü. Yıllardır giyim mağazası işletmeciliği yaptığını söyleyen Haydar Ergöz, vatandaşın talebinden oldukça memnun olduğunu dile getirdi. Ergöz, satışların özellikle son bir haftada üst sınırlara ulaştığını söylerken, kar yağışı ve soğuk hava dolayısıyla satışlarda olumsuz bir etki yaşamadıklarını belirtti.KAR MAĞDURU ESNAFLARDA VARDI
Kar yağışı bütün esnafı mutlu etmedi. Metin Oktay Stadı yanında Stad Büfe’nin işletmeciliğini yapan Coşkun Aydın, kar yağışının olumsuz etkilerini yaşayan esnaftan sadece birisi. Sporseverlerin uğrak yerlerinden olan işletme son iki gündür normal günlere nazaran daha sakin. Yaklaşık 2 yıldır büfenin işletmeciliğini üstlenen Aydın, hedef kitlenin futbolseverler olduğunu ve kar yağışı dolayısıyla maçların ertelenmesi sebebiyle satışların da olumsuz etkilendiğini söyledi.
Tatili ve karı fırsata çeviren Gebzeliler soğuk havaya aldırış etmeden alışveriş merkezlerine akın etti. Kendisine ve sevdiklerine hediyeler alan vatandaş esnafın yüzünü de güldürdü. Yıllardır giyim mağazası işletmeciliği yaptığını söyleyen Haydar Ergöz, vatandaşın talebinden oldukça memnun olduğunu dile getirdi. Ergöz, satışların özellikle son bir haftada üst sınırlara ulaştığını söylerken, kar yağışı ve soğuk hava dolayısıyla satışlarda olumsuz bir etki yaşamadıklarını belirtti.KAR MAĞDURU ESNAFLARDA VARDI
Kar yağışı bütün esnafı mutlu etmedi. Metin Oktay Stadı yanında Stad Büfe’nin işletmeciliğini yapan Coşkun Aydın, kar yağışının olumsuz etkilerini yaşayan esnaftan sadece birisi. Sporseverlerin uğrak yerlerinden olan işletme son iki gündür normal günlere nazaran daha sakin. Yaklaşık 2 yıldır büfenin işletmeciliğini üstlenen Aydın, hedef kitlenin futbolseverler olduğunu ve kar yağışı dolayısıyla maçların ertelenmesi sebebiyle satışların da olumsuz etkilendiğini söyledi.






