Gebze Yenigün Gazetesi’nden Darıca Kaymakamı Yüksel Kara’ya ‘hayırlı olsun’ ziyareti. Yaklaşık 1, 5 ay önce yayınlanan Kaymakamlar kararnamesi ile Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinden Darıca’ya atanan Kaymakam Kara, gazetemiz yazı işleri müdürü Emrah Erdoğan ve muhabirimiz Semih Bodur’u makamında ağırladı ve kendisine yöneltilen sorulara içtenlikle yanıt verdi. Kaymakam Kara, Darıca’nın sahip olduğu güzelliklerden övgüyle bahsederken bölgemizin incisi Darıca’nın tam anlamıyla metropol bir ilçe olduğunu vurguladı. Kaymakam Kara, şunları aktardı;

“İNSANLAR DARICA’DA
HUZUR İÇİNDE YAŞIYOR”
Darıca 81 ilden insanın huzur içinde yaşadığı bir ilçe. Sahip olduğu güzellikler bakımından Gebze bölgesinde özel bir yere sahip. Darıca’nın eksiklerinden bahsedecek olursak, bazı mahallerimizde okul ihtiyaçları var. Emniyet kadrosunda personel eksikliği yaşanabiliyor ancak var olan kadroyu en etkin şekilde kullanıyoruz. Şehrin bazı bölgelerinde yolların darlığından ötürü park ve trafik sorunu yaşayabiliyoruz. Ancak bu sorunların çözümüne yönelik kamu ve kuruluşlarıyla işbirliği içerisindeyiz.
“MİLLET BAHÇESİ, DARICA’NIN
ALBENİSİNİ ARTIRDI”
Hayat standartları yükseltmiş bir kent için mücadelemizi sürdürüyoruz. Darıca Millet bahçesi ilçenin sosyal yaşam kalitesine büyük oranda olumlu katkı sağlayıp, Darıca’nın albenisini artırdı. Millet bahçesi ayrıca, Darıca’nın tanıtımına Bayramoğlu ve Faruk Yalçın Hayvanat Bahçesi’nden sonra katkı sağlayan 3’üncü unsur oldu. Gebze bölgesi bir iş sahası ve sanayi ile iç içe olan bir yer. Hal böyle olunca Darıca iş hayatından uzaklaşmak noktasında insanların yaşamak için tercih ettiği bir kent konumunu alıyor. Darıca’nın kentleşme kültüründe ciddi bir ilerleme oldu. Darıca için metropol bir ilçe diyebiliriz” dedi.
“KORONA TEDBİRLERİNİ
EN ÜST SEVİYEYE ÇIKARDIK”
Pandemiye ilişkin Darıca özelinde bilgilerde veren Kaymakam Kara, “Risk grubunda bulunan ilçeler arasında yer alıyoruz. Bunda da üç ana faktör var. Bunların birincisi fabrikada çalışan ve ilçeye geri dönen vatandaşlarımızın çokluğu. İkincisi Darıca’da yaşanan sıla-i rahim kültürü. Yani vatandaşlarımız, memleketlerine gidip birbirleriyle temas halinde bulunabiliyor. Üçüncüsü ise Darıca’da hemşericilik ve akrabalık bağının çok güçlü olması. Bu da hastalığın dolaşım hızını arttırıyor. Darıca’yı kontrol altına alabilmek için son süreçte denetimlerimizi sıklaştırarak iki katına çıkardık. Günde 50-100 arasında değişen rakamlarda ceza kesiyoruz. Virüsün hareketliliğini kısıtlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Valimizin talimatları doğrultusunda tedbirleri en üst seviyeye çıkardık. Kamu kurum ve kuruluşlarıyla, STK’larla iş birliği içerisindeyiz. Farkındalık yaratmak için sahadayız” diyerek sözlerini tamamladı.

“İNSANLAR DARICA’DA
HUZUR İÇİNDE YAŞIYOR”
Darıca 81 ilden insanın huzur içinde yaşadığı bir ilçe. Sahip olduğu güzellikler bakımından Gebze bölgesinde özel bir yere sahip. Darıca’nın eksiklerinden bahsedecek olursak, bazı mahallerimizde okul ihtiyaçları var. Emniyet kadrosunda personel eksikliği yaşanabiliyor ancak var olan kadroyu en etkin şekilde kullanıyoruz. Şehrin bazı bölgelerinde yolların darlığından ötürü park ve trafik sorunu yaşayabiliyoruz. Ancak bu sorunların çözümüne yönelik kamu ve kuruluşlarıyla işbirliği içerisindeyiz.
“MİLLET BAHÇESİ, DARICA’NIN
ALBENİSİNİ ARTIRDI”
Hayat standartları yükseltmiş bir kent için mücadelemizi sürdürüyoruz. Darıca Millet bahçesi ilçenin sosyal yaşam kalitesine büyük oranda olumlu katkı sağlayıp, Darıca’nın albenisini artırdı. Millet bahçesi ayrıca, Darıca’nın tanıtımına Bayramoğlu ve Faruk Yalçın Hayvanat Bahçesi’nden sonra katkı sağlayan 3’üncü unsur oldu. Gebze bölgesi bir iş sahası ve sanayi ile iç içe olan bir yer. Hal böyle olunca Darıca iş hayatından uzaklaşmak noktasında insanların yaşamak için tercih ettiği bir kent konumunu alıyor. Darıca’nın kentleşme kültüründe ciddi bir ilerleme oldu. Darıca için metropol bir ilçe diyebiliriz” dedi.
“KORONA TEDBİRLERİNİ
EN ÜST SEVİYEYE ÇIKARDIK”
Pandemiye ilişkin Darıca özelinde bilgilerde veren Kaymakam Kara, “Risk grubunda bulunan ilçeler arasında yer alıyoruz. Bunda da üç ana faktör var. Bunların birincisi fabrikada çalışan ve ilçeye geri dönen vatandaşlarımızın çokluğu. İkincisi Darıca’da yaşanan sıla-i rahim kültürü. Yani vatandaşlarımız, memleketlerine gidip birbirleriyle temas halinde bulunabiliyor. Üçüncüsü ise Darıca’da hemşericilik ve akrabalık bağının çok güçlü olması. Bu da hastalığın dolaşım hızını arttırıyor. Darıca’yı kontrol altına alabilmek için son süreçte denetimlerimizi sıklaştırarak iki katına çıkardık. Günde 50-100 arasında değişen rakamlarda ceza kesiyoruz. Virüsün hareketliliğini kısıtlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Valimizin talimatları doğrultusunda tedbirleri en üst seviyeye çıkardık. Kamu kurum ve kuruluşlarıyla, STK’larla iş birliği içerisindeyiz. Farkındalık yaratmak için sahadayız” diyerek sözlerini tamamladı.






